Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har faktiskt blivit mailbombad med "singles week rea", vet inte om denna fembarnsgubbe kan kvala in där (eller om det är någon rea att jaga över huvud taget)Blir aldrig klok på alla dessa nymodigheter… Fick för mig att jag skulle kunna göra en jävla massa klipp idag!!! Behöver både det ena och det andra..
Men det visar sig att Black Friday inte alls är idag…
Skitsamma! Jag kör en egen variant…
Avengern får mig på bättre humör! Black Friday eller ej… Appropå det… Den nya Avenger serien är helt ok!!
Alltså ingen jävla TV serie utan jag pratar om klockorna!!!
Vi är ju faktiskt på ett klockforum så fattas bara annat.
Det enda jag egentligen saknar på min är lumen på siffrorna liknande på Night mission varianten.
Vrålcool!!!
Nåja, då sparade man ju lite slantar idag då… Får shoppa loss ngn annan fredag.
Ha en härlig helg trots brist på shoppingfynd!!
Ta hand om er!!
Sen som vanligt!! Men tar igen det på procenten i drickat!! Skål!!
Ja herr @RicVin. Kolsvart blir det ju tidigt numera å svartsoppa ingår ju i ”gåsamiddagen” så kan hålla med om att det kan vara Black Friday även idag. Nog om svart. Glycinens visare har passerat 15:00. Bubblorna i glaset skall ju smakas. Ha ´re så bra och njut av helgen även om det är mörkt ute! //