Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man ska ju aldrig säga aldrig… Men jag kommer göra allt i min makt för att slippa boka mina resor genom vårt nya system i fortsättningen…
Har testat att boka hotell, hyrbil och flyg. Det mesta har slutat med att man får ringa supporten och dra hela sin plan muntligt så att de kan lägga in sakerna. Det som tog 10 minuter tidigare tar lätt 1 1/2 timme nu eftersom man FÖRSÖKER fixa själv några gånger först innan man ringer.
Men efter igår så är det fan slut…
Skulle hämta ut hyrbilen.. Får en bil med en motor klenare än min vespa. Dessutom utan GPS som jag faktiskt beställt.
![]()
Farbror ruttnade och promenerade tillbaka.
Fick en bil med GPS och typ 200hk mer..![]()
![]()
Farbror blev nöjd..
Resan mot hotellet gick som på räls. Cupran var riktigt trevlig.
Börjar ana oråd när jag börjar närma mig hotellet som skulle ligga fint vid vattnet.
![]()
Det var typ denna vy man såg på bokningssidan…
De glömde att vrida kameran liiite åt andra hållet…
![]()
Nåja, man kan inte få allt… Farbror orkade inte byta hotell utan checkade in på Fawlty Towers Danska filial.
Rummet var helt ok även om utsikten är sådär…
![]()
Detta var det enda bokningsbara övernattningsstället som jag kunde välja på i vårt system.
Märkligt att Hotels.com hade rätt många fler ställen att välja på..
Nåja, skit i det. Det är fredag och jag HAR ju faktiskt sjöutsikt!!
Nu ska vi se vad de erbjuder till frulle på detta etablissemang.
Önskar er en trevlig helg och ta hand om er!!
PS: Ska köra med ”Cupraläge” på i bilen hela vägen tillbaka till flygplatsen…
PS2: Ni som är kvar i OWGM se till att köpa lotter för ikväll smäller det!!!