• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/4 ”Glad påsk på Er allihop!!”

Glad påsk!

upload_2020-4-10_9-12-31.jpeg

Jag gör en "omvänd @RicVin", går in i tråden ovanligt sent. Vaknade för knappt en timme sedan och har sovit som en klubbad säl. Fantastiskt skönt. Men det har å andra sidan varit lite att ta igen.
Här kommer den långa fredagen förmodligen att genomlevas i lugn och ro med bara några några utflykter för varutransporter till äldre släktingar.
God klockpåskhelg, KS:are.
PSX_20200410_092125.jpg

Det var banne mig en rejält tidig trådstart! Med röd dag har jag tagit det rejält lugnt, då frun var snäll nog att ta hand om alla morgonbestyr med barnen. Nu har jag satt mig för att mysa lite med lilltjejen. Och surfa på KS. :)

Glad (lång)fredag, och – Gla’ Pösk!

C9F7DE41-D0A0-4FD2-A418-AC4DAB2DA90A.jpeg
759B356D-194C-4DB6-BD57-6A1C83939A64.jpeg

Den där ser ut att ha varit med om ett och annat! Härlig vintage och passande för klockans syfte. Som Explorernovis och glad amatör vill jag passa på att fråga om det händelsevis rör sig om en riktigt klassisk och åtråvärd referens? Härlig pjäs i vilket fall. :)

Tillbaka
Topp