• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 10/6 ”Nu är det banne mig dags!!…”

Trevlig helg! Dom där svinen är bökiga!

6DE8D95D-1FD1-41E2-A504-A27839678119.jpeg

Trevlig fredag @RicVin och alla klocksnackare! Imponerande att du fick fram en pannlampa mitt i natten! Men är det inte ganska ljust ute, även på natten, i Sverige?
Sitter på flygplatsen i Aten och väntar på flyget till Zürich. I morse var jag hos advokaten i Aten och kunde äntligen skriva kontrakt på en bostad som vi har jagat sedan juni förra året. I morgon blir det bröllop. Inte mitt dock.
A10452AB-A99A-49D0-BAB6-99CDC063D3C3.jpeg

Efter en hemsk start på morgonen då vi försov oss och blev väckta av att de bilade bort fasaden precis utanför sovrummet så mår jag nu mycket bättre efter träning, lunch och nu spa😊
Imorgon blir det dessutom gtg och paketöppning av nya klockan😃
A329FFC0-1E82-42B1-885C-24CC38A2F1FC.jpeg

Nästa fredag lovar jag vara mer på hugget @RicVin

IMG_0053.jpeg

Jäk... Herr @RicVin. Uret är över 15:00 så varför inte ett glas bubbel trogen vana på fredag eftermiddag. Ha´re bäst och njut av ett glas rött till maten i kväll.// :pompus:
IMG_0022.jpeg
PS: Din kompis ,inte "vildsvinet" utan herr Fasan var på besök hos mig i morse.

IMG_0053.jpeg

Jäk... Herr @RicVin. Uret är över 15:00 så varför inte ett glas bubbel trogen vana på fredag eftermiddag. Ha´re bäst och njut av ett glas rött till maten i kväll.// :pompus:
IMG_0022.jpeg
PS: Din kompis ,inte "vildsvinet" utan herr Fasan var på besök hos mig i morse.
Du har det allt bra gott!! Här ska jag precis slå igen datorn för att åka till gymet.. På en fredag… När det är regnfritt… Jag vet! Helt fel prio…
B0C59D59-F2C0-4683-B741-786F98698BE8.jpeg

Go fredag och trevlig helg på er alla härliga KSare!
Ser fram mot en ”livlig” kväll här i centrum. Inga grisar men förmodligen svinfulla studenter! 🥂🤢
Har rätta fredagsklockan i dag men tror att ett orange gummi skulle skära sig ordentligt på denna gamling! 🧡
F0318D79-51D0-46D6-984A-B0FF17228D08.jpeg

Tillbaka
Topp