Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bulle i bulle?Efter att ha spenderat veckan i Malmö med alldeles för mycket utav det goda så har jag tagit ledigt denna fredag för att ta det piano. Antar att även grisen kommer att ta det piano idag!
Trevlig fredag och helg @RicVin och alla här i tråden!![]()
![]()
Haha, är ofta i Malmö pga svärföräldrar bor där, men aldrig stött på bulle i bulleMycket bulle i bulle?
Själv lyckades jag få med en bit tårta från kontoret, hehe![]()
![]()
Ah du får ta saken i egna händer och dela en bulle (fralla) och stoppa i en chokladboll.Haha, är ofta i Malmö pga svärföräldrar bor där, men aldrig stött på bulle i bulle
Hoppas på nästa gång... Tårtan är garanterat bättre dock, njut!![]()
Trodde det var främst en vana i Helsingborg. Många luncher som byttes mot bulle-i-bulleAh du får ta saken i egna händer och dela en bulle (fralla) och stoppa i en chokladboll.
Fenomenalt mellanmål![]()
Förekommer i Malmö med! Kan väl erkänna att jag är inflyttad skåning och snappar upp lokala seder utan att veta hur utbredda de ärTrodde det var främst en vana i Helsingborg. Många luncher som byttes mot bulle-i-bullei min ungdom
Du har det allt bra gott!! Här ska jag precis slå igen datorn för att åka till gymet.. På en fredag… När det är regnfritt… Jag vet! Helt fel prio…![]()
Jäk... Herr @RicVin. Uret är över 15:00 så varför inte ett glas bubbel trogen vana på fredag eftermiddag. Ha´re bäst och njut av ett glas rött till maten i kväll.//
![]()
PS: Din kompis ,inte "vildsvinet" utan herr Fasan var på besök hos mig i morse.