Mycket bra fredag! Jag kör kvällens första.![]()
Kvällens sista. Tror jag.
Ni har väl en bra fredag allesammans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra fredag! Jag kör kvällens första.![]()
Bra. Då har du minst ett byte att göra för att bidra till tio sidor!Mycket bra fredag! Jag kör kvällens första.
![]()
Snyggt! INOX i slime, har ni gjort det själv?![]()
Har inte de rött o vitt?Tyvärr inte men nära, Man U.
Jomen Manchester var ju nära...Har inte de rött o vitt?
Tack, jag håller med!Jäkligt vacker den där!
Självklart. Här kommer en skön 59:a Certina på mjuk gris. NU hjälps vi åt - 10!Bra. Då har du minst ett byte att göra för att bidra till tio sidor!
Gillar den Vostoken!Kvällsklockan mot 10!
![]()
Tack!ja den är faktiskt jätte trevlig!Gillar den Vostoken!![]()
Löjligt bra alltså!Aqua Terra Skyfall mot 10 sidor
![]()
Samma här, kul med resultat och vackert spel numera. Spännande talanger som kommit fram också.Ser favoritlaget fortsätta storma mot PL. Dirty Leeds is coming back!![]()
![]()
Jovars, men hur har du det själv , "kvällens sista" ?! Lite spooky nästan, inte minst med tanke på intresset av en förmodligen uppstoppad uggla/uv, eller vad f-n det nu är, som är så intresserad av en väl infettad Victorinox...![]()
Det ser riktigt bra ut. Förhoppningsvis försvinner inga fler nu innan fönstret stänger.Samma här, kul med resultat och vackert spel numera. Spännande talanger som kommit fram också.