• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/10 ”En olycka kommer sällan ensam!!..”

Trevlig #snowflakefriday alla KS:are!
IMG_7551.jpeg

IMG_8619.jpeg
IMG_8617.jpeg

Sorterar etiketter iförd fluga fredagen till ära. Helgen bjuder på att vänner från fjärran kommer och bor hos oss för att hinna umgås, dricka och äta gott och kanske spela nått sällskapsspel. Ha en fantastisk fredag och underbar helg klockvänner!

Inte mycket som går min väg just nu inte… Först fick vi en ny bilpolicy för ngn vecka sedan, öken…. I-lands problem, jag vet.. Men likväl ett elände att de som sammanställer ovan nämnda policys sannolikt inte har körkort och tycker att alla kan åka kollektivt…

Ibland är jag riktigt glad att köra egen låda så jag sätter alla mina policies själv, då blir de så de passar mig. :)

Trevlig fredag på er, hörni! För en gångs skull har jag lite färg på armen - grönt och guld.

PXL_20241011_092311167.jpg

IMG_8306.jpeg

Ja du herr @RicVin. Regnat har det verkligen gjort de senaste dygnen å tråkigt värre det som hänt där hemmavid hos Er. Förhoppningsvis kommer det bli en trevlig helg ändå för frun och herrn. Ha ´re bäst å hoppsan. Skål ,klockan har passerat 15:00. Det är ju fredag.// 🧐

Tillbaka
Topp