• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/2 ”Nu så!! Nu KÖÖR vi!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I veckan kom den alltså. Dagen då pandemin ”försvann”!! JÄÄÄÄVLAR vad det ska partajas nu!!
Vi har bokat resor, teatrar, operaföreställningar, restaurangbesök och en jävla massa middagar sen i onsdags!! Vi är fan fullbokade till september!!
Nääääää, inte riktigt faktiskt. Eller inte alls om jag ska vara ärlig..
Har till och med munskydd på mig i affärer fortfarande.
Nä det enda jag önskar nu är att barnbarnet med familj blir symtomfria. De lyckades inte hålla sig från viruseländet så nu har man inte fått busa med det lilla livet på 2 veckor snart. Fy FAAAN så olidligt!!
Förra helgen så hjälpte jag dem att handla lite käk och så. Passade få på att busa mera på gatan medan han satt i famnen på mamma uppe på den inglasade balkongen. Folk som såg mig trodde garanterat att jag rymt någonstans ifrån… Hoppade och sprattlade som tusan.. Men det skiter jag i. Malte tyckte det var kanonkul i alla fall!!
Nåja! Jag hoppas innerligt att det blir möjligt att ses i helgen!
Hur är det med er? Har ni varit med om något veritabelt ”ko..ronasläpp” i veckan?
0EB3D83A-34D4-4741-BDEB-75195141BBD3.jpeg

Eller har ni tagit det safe som jag?
Kör lite Flieger så här på fredagen..
BDA44EF2-A9FA-4BBB-99A0-6A3458654B04.jpeg

Flieger och personal protection…;-)
Lär byta ut spriten till ngt drickbart lite senare!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om varandra!! Å glöm inte ”spriten”!..
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig helg, dagen då restriktionerna försvann så fortsätter jag hemma, men dagarna innan hade jag konferens med pojkarna… det gäller att prioritera. Jag kan bara säga att vi äntligen jobbar som vi ska. Det papperslösa samhället har kommit för att stanna…

3707F123-541B-4B88-8B58-1A2ECC62B0E4.jpeg


Jag passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke samt alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen och även Chuck en trevlig helg!
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_5784.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Idag så firas det i Japan. Det är deras Nationaldag och för 2682 år sedan kröntes ” Kejsare Jimmu”. Den första kejsaren i Japan.Ett tag sedan eller hur?! Här och nu tycker jag att vi tar helg, Glöm för allt del inte bort Era nära och kära och ge dom massor av kramar. Det finns ju inga restriktioner längre…. Hare bäst // :pompus:
 

Plantan

Cartier
2-Faktor
Trevlig fredag KS!
Igår kom denna skönhet hem efter en ruggigt snabb leverans. Öppnade paketet och såg direkt att skicket var högt över förväntan. Ni vet den känslan när man får se sitt nyinköp för första gången. 🙂 Länken ligger på rengöring och nu får ett strap från Molequin klä denna Constellation C-shape.
835B3530-7323-4807-A4A6-3917C178EC6D.jpeg
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Det har varit tuffa år, och än är det inte över. Men, det är ett skönt steg att de flesta restriktionerna är borta. Ännu så har jag inte heller haft covidden, vad jag vet. Men flera runt mig...
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220211_072755.jpg

FB_IMG_1644562998833.jpg
 
Senast ändrad:

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

Tack och lov att skiten är över, jag får panik av munskydd. Har haft på mig en handfull gånger bara men lyckats undvika the big C trots kontorsjobb med kommunala resor då och då. Och tonårsbarn som i princip levt som vanligt. Vi har inte haft covid nån av oss här hemma och då har vi kört tester så snart nån visat symptom. On top of the Darwin chart liksom :)

Trevlig helg!
 
Topp