Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart ! Ha´re //Känns inte så tungt just nu, en god öl i solen på altanen och fritt fram att byta klocka när man känner för det!
![]()
Rutiner som sagt!..![]()
Bäste herr @RicVin . Fredag och klockan är över 15:00 i dessa OWG eländet! Men rutiner ändra man inte på i första taget. Det blir säkert något gott även denna fredagskväll på bordet. Ha´re bäst och låt gott vin smaka till maten. //![]()
Ähh!! Det hann bli för skuggigt och kallt. Vi spar bubblet till imorrn!!![]()
Bäste herr @RicVin . Fredag och klockan är över 15:00 i detta OWG eländet!//Men rutiner ändra man inte på i första taget. Det blir säkert något gott även denna fredagskväll på bordet. Ha´re bäst och låt gott vin smaka till maten. //
![]()
Självklart, stora bubblor blir det när man sitter däri tunnan!!!! //Ähh!! Det hann bli för skuggigt och kallt. Vi spar bubblet till imorrn!!
![]()
Och för att du är värd det!Tack för fredagstråden!
Tack för klocknördar!
Tack för att ni finns!
Trevlig helg alla!
Ibland tar man en öl, och ibland tar man en öl…
Idag kör jag en stark lågprisare- för att jag behöver det…
![]()
Mycket viktigt o bra test!Nu börjar det bli tungt här också @RicVin!
![]()
Vad tror du @martaSM30? kommer 226g stål sjunka fortare än 84g titan???
![]()
Redan vid starten lyckas höghastighetskameran i min S8+ urskilja en vinnare...
![]()
Och dykarklumpen landar först helt ovärdigt med ansiktet hårt tryckt mot botten!
![]()
Medans lättviktsflygaren gör en graciös mjuklandning kort därefter.
#lättsomenplätt
#manskahaviktbälte