• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/4 ”Nämen va säger ni?!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det inte dags att reclaima våren? Var är värmen?? Vill sitta ute i eftermiddag å pimpla rosé!!
4-5 grader? Kunde ju för böfvelen vara december…🫣
Men bra skönt med helg igen trots allt… Är kanske åldern, tycker det känns bättre och bättre med helg för varje vecka som går🤣
Men det verkar ju som att det kan komma in lite värme senare idag i alla fall. Håller tummarna!!
Förresten,med tanke på åldern så är det tryggt att ha en dinka som talar om att det är fredag!

IMG_4918.jpeg

Vem vet, är ju kanske bara en tidsfråga tills man inte håller koll på vilken dag det är..
Än så länge har jag koll! Oftast i alla fall..
Men frågan är om jag ska ställa in nästa fredagstråd eller om jag orkar pallra mig upp trots att man är ledig.. Man måste kanske ändå upp och gömma ägg till frugan?..
Vi får se, men nu siktar vi fram mot denna helg i första hand.
Passa på och njut oavsett väderlek och temperatur mina vänner!!

Ha det bäst!! Nu tar vi en kaffe så vi vaknar till!!!

TGIF!

Tyvärr så tog det stopp med våren, igår så kom det ner snö! Men som tur är så försvann den på än gång! Nu vill vi inte ha något mer av det vita Hel…

Så vad händer i helgen då?!

Det blir att tvätta bilen och slänga på sommardäcken, har bytt till 2 nya framdäck då dom var slitna. Sen får vi väl se ifall Los Tantos hittar på något roligt, det är ju dom tiderna just nu när det ska grejas i trädgården…

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE

IMG_7157.jpeg

Senast ändrad:
IMG_6707.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Då var det visst fredag igen och de som heter Ylva och Ulf firar sin namnsdag idag. Vi övrig tar helg och hittar på något annat att fira. Ha ´re bäst och trevlig helg , dock glöm inte bort de nära och kära.//🧐

Äntligen fredag igen !!! :D
Fick bli användarpremiär för förra helgens GTG-köp🙂
En illmarig deltagare, @Viejito, nyttjade min extrema impulskontroll där😁
Men men, den låg ju ändå på min villhöverlista👍
Med det sagt så önskar jag er ALLA en riktigt härlig fredag och helg ☀️
IMG_20250411_064517.jpg

IMG_20250411_064524.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp