Är det inte dags att reclaima våren? Var är värmen?? Vill sitta ute i eftermiddag å pimpla rosé!!
4-5 grader? Kunde ju för böfvelen vara december…
Men bra skönt med helg igen trots allt… Är kanske åldern, tycker det känns bättre och bättre med helg för varje vecka som går
Men det verkar ju som att det kan komma in lite värme senare idag i alla fall. Håller tummarna!!
Förresten,med tanke på åldern så är det tryggt att ha en dinka som talar om att det är fredag!
Vem vet, är ju kanske bara en tidsfråga tills man inte håller koll på vilken dag det är..
Än så länge har jag koll! Oftast i alla fall..
Men frågan är om jag ska ställa in nästa fredagstråd eller om jag orkar pallra mig upp trots att man är ledig.. Man måste kanske ändå upp och gömma ägg till frugan?..
Vi får se, men nu siktar vi fram mot denna helg i första hand.
Passa på och njut oavsett väderlek och temperatur mina vänner!!
Ha det bäst!! Nu tar vi en kaffe så vi vaknar till!!!
4-5 grader? Kunde ju för böfvelen vara december…

Men bra skönt med helg igen trots allt… Är kanske åldern, tycker det känns bättre och bättre med helg för varje vecka som går

Men det verkar ju som att det kan komma in lite värme senare idag i alla fall. Håller tummarna!!
Förresten,med tanke på åldern så är det tryggt att ha en dinka som talar om att det är fredag!
Vem vet, är ju kanske bara en tidsfråga tills man inte håller koll på vilken dag det är..
Än så länge har jag koll! Oftast i alla fall..
Men frågan är om jag ska ställa in nästa fredagstråd eller om jag orkar pallra mig upp trots att man är ledig.. Man måste kanske ändå upp och gömma ägg till frugan?..
Vi får se, men nu siktar vi fram mot denna helg i första hand.
Passa på och njut oavsett väderlek och temperatur mina vänner!!
Ha det bäst!! Nu tar vi en kaffe så vi vaknar till!!!