1337DW-5735D
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1337DW-5735D
![]()
Den där modellen är riktigt snygg!Glad fredag och trevlig helg! Klart man jobbar fredag och lördag
![]()
Tack! Riktigt trevlig modellDen där modellen är riktigt snygg!
Långweekend i athen. Varmt och vackert.
![]()
Bjuder också på Parisbild. 1 timme och dagen lägger jag bränna i Buttes-Chaumont. Så även denna fredag.Typ..
Jag jobbar också, en av tre på mitt våningsplan
![]()
Kontrar RicVin med lite bilder från Paris i början av veckan
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!Står och njuter med nyförvärvet. Trevlig helg på er alla!![]()
Tack för tipset. Blev lunch med massa smårätter. Gott.Bra utsikt över stan därifrån! Sen ligger det en radda takbarer som är nice om ni tar backen ner till höger från utgången...
Tackar! Den blåa är nästan lite för blå. Jag är supernöjd. Börjar jakten på nästa klocka redan nu?Grattis!
Klart snyggast i svart, dessutom härligt i klockan!
Schipol, det är väl ett ypperligt tillfälle att handla klocka![]()
Hemma! Och har såklart bytt till nyförvärvet.Förvisso. Men ett klockköp per resa får räcka.Har en nyinköpt IWC i handbagaget.
Ehh, jakten på nästa klocka har väl redan börjat!?Tackar! Den blåa är nästan lite för blå. Jag är supernöjd. Börjar jakten på nästa klocka redan nu?
Hemma! Och har såklart bytt till nyförvärvet.
![]()