• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/1 ”Jag tar kommandot!!”

Trevlig fredag och helg KS! :)
IMG_0562.jpeg

IMG_5883.jpeg

Ja herr @RicVin . Det du skrev i trådrubriken idag känner man igen.Något liknande har jag sagt ett antal gånger under mitt 43 åriga yrkesliv dock inte med slutordet ”kommandot ”, utan med ordet "be....t" istället. Som vanligt springer alltid uret snabbt på Fredagar och redan passerat 15:00. Ha nu en riktigt trevlig helg å Ha ´re bra// 🧐

Senast ändrad:
IMG_5883.jpeg

Ja herr @RicVin . Det du skrev i trådrubriken idag känner man igen.Något liknande har jag sagt ett antal gånger under mitt 43 åriga yrkesliv dock inte med slutordet ”kommandot ”, utan med ordet "be....t" istället. Som vanligt springer alltid uret snabbt på Fredagar och redan passerat 15:00. Ha nu en riktigt trevlig helg å Ha ´re bra// 🧐
Förstod att du skulle känna igen dig lite :) Inget bubbel här men väl lite Spanskt rödtjut ihop med lite Pata negra, serrano och manchego… Helt ok det också!!
IMG_0288.jpeg

Tillbaka
Topp