• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/3 “Fy FAAN för Evert..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltså inte Taube utan ovädret som drog förbi... Vi som hade det så härligt innan. Det var ju till och med ett vårtjut i förra veckans trådstart.
Men det var då... Idag ska det sopas bil och skottas uppfart igen... Eller det senare skiter jag nog i... Vi har 4x4 på båda bilarna här hemma så det går nog ändå!!
Hoppas att alla klarade sig helskinnade igår. Här trodde jag taket skulle lyfta..
Bäst att ta ngt rejält på armen idag ifall Evert kommer tillbaka...
E9157678-B35C-4DA7-B2B8-B95D25A12C39.jpeg

Men först lite kaffe!! Å dricker jag tillräckligt många koppar har nog snön smält bort innan jag behöver sopa och skotta ;-)
Nåja! Det är ju fredag i alla fall, ingen jävla storm kan ändra på det!!
Ta hand om er därute!!

Ska ut på långpromenad, är som sagt en stor sommarmänniska, älskar sol och värme! Men nu blev det vinter igen, trots att våren var på väg för en vecka sedan, då hade vi barmark och gräset var på G att bli grönt! Så det blir med tunga steg jag kommer att lufsa mina 2 mil…

A09A4A3D-FE3B-417C-8EA7-72C86D79BDE8.jpeg

5.JPG

fredgstråden1.JPG

Senast ändrad:
godmorgon! Här regnar det nu. Efter allt det där som kom igång. Jag avbröt ju t.o.m. arbetet för att kunna ta mig hem. Snacka om onödigt. Kaos och sen borta 2 dagar senare. Men nu har vi väl troligen bara ett kaos kvar innan vår.
9FBEEADC-616A-458B-AD4D-25CD0824C19A.jpeg

passar på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke och alla vänner, troll, sökmotorer och fairmäkt smurfen en ytterst trevlig helg.

Oväder på lite olika håll... liksom. Är det bara snöväder så kan det väl räcka bra. Då räcker det med en schysst snöskyffel. Men det är bara att kämpa på i livets snömodd.
Ta hand om er där ute, och Glad fredag och trevlig helg, KS:are!
PSX_20210312_075127.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp