• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/1 “Be careful out there my friends..”

Ha en fin fredag och helg 😊

B137B5FE-E255-4006-9994-DF030CE34BF6.jpeg

Förklaring på den rubriken är väl kanske överflödig?…
Jag hoppas klara mig bra. Har gjort mitt bästa för att se till att jag inte ska råka ut för något galet. Har Teamsmöten back to back från 08:30 till 14:30. Inte ens avbrott för käk… Det kommer mina kollegor som sett det som en bra idé att lägga möten på lunchen att bli varse…
Jag är ju rätt grinig i vanliga fall men när jag blir hungrig så är det nästan lite farligt :)
Klart bra att det är via Teams i alla fall.. Då riskerar de ju inte stryk!
Appropå stryk… Det vill man ju inte ha… Lika bra du får en heads up här @Denke ! Jag lovade ju igår att jag skulle slå dig en signal idag istället. Du fattar att det blir framåt 15 rycket va?..
Om nu inget möte slutar tidigt..(HA!…)

Vet inte om ni är så pass vidskepliga så att ni som jag barrikaderar er hemma en dag som denna eller om ni struntar i sånt här över huvud taget?
I ärlighetens namn så är jag inte såååå orolig. Men jag skulle exempelvis ALDRIG lägga nycklarna på ett bord eller gå under en stege!!! Jag är ju inte HELT dum i huvudet..:)

Blir Panerai 312 idag!!
25411C4F-9190-4B65-A63A-6233876E1BC7.jpeg

Blir alltid lika glad av att titta på denna!! 😍
Tänker, varför bär jag den inte mer ofta?… Å andra sidan tänker jag ju faktiskt så oavsett vilken av mina klockor jag tar på mig efter en tid..
Har helt enkelt en jäkligt god smak när det kommer till klockor 🤪

Ha nu en härlig helg vänner!! Ta hand om er och pyssla om era nära och kära!!!
Blir galen på folk som lägger möten på lunchen...

Tillbaka
Topp