• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/3 ”Kanske fel dag att sluta med spriten...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men jag är så jävla trött på all handsprit så jag struntar i att det är fredagen den 13:e!!
Ikväll blir det rödvin för hela slanten..
463F0BFC-3D67-4BDE-BAF4-782A5F6217DD.jpeg

Nu får det bära eller brista när det gäller Corona... Hon har flåsat mig i nacken ett tag nu. Var på jobb på en större akutmottagning i tisdags. Verksamhetschefen var nöjd att de inte haft några fall hos dem. Dagen efter vaknade jag upp till nyheten att de just fått sina 4 första... Vill bara säga.. DET VAR INTE JAG!!!!
Appropå handsprit... Hörde på nyheterna igår att Grekland ska göra om hundratals ton smuggelsprit till handsprit. Man tager vad man haver!
Ha en härlig helg och var inte sparsamma med spriten.... Handspriten alltså. Låt den flöda! Men ta det lite lugnt med den andra sorten!! ;-)

Ja, det är en ny verklighet vi fått slängt över oss. Personligen är jag inte så bekymrad, det blir tufft men kommer att gå. När det gäller äldre anhöriga och företaget så är jag betydligt mer oroad, står de pall? Det väntar några svåra kvartal framöver, på många sätt.
Hjälp till och bromsa smittspridningen klockvänner! Det är verkligen fredagen den 13:e, men låt det inte förmörka era sinnen.
Så, glad fredag och trevlig helg!
PSX_20200313_071009.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp