Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig sett den med flutedbezel innan, snyggt!Trevlig helg !
![]()
Vanligare att köra helstål med slät bezel hos ks medlemmarna har ja märktAldrig sett den med flutedbezel innan, snyggt!![]()
Snygg klocka!Men VAFAAAN?!? 6 sidor och klockan närmar sig slut?? Vad händer? Coronaeffekten här också?
Då tar jag en ”handsprit å tonic”!!
![]()
Ok, byte till flyttlassklocka!Men VAFAAAN?!? 6 sidor och klockan närmar sig slut?? Vad händer? Coronaeffekten här också?
![]()
Folk börjar falla offer för Corona viruset. Upploppen är nära, man låser in sina klockor...Men VAFAAAN?!? 6 sidor och klockan närmar sig slut?? Vad händer? Coronaeffekten här också?
![]()
Grym bild! Som alltid
Vad roligt! Har du haft den sedan 90-talet? Modellen kom 1991 men den kanske såldes till slutet av 90-talet. Din ser lite gulare ut men kan ju vara ljuset med?Fredagsmys de Luxe, blev inspirerad av @Staafen och beställde nytt armband och batteri till min urgamla Swatch Chrono. Band-och batteribyte genomfört, den här var stekhet i slutet på 90-talet..
Lägg märke till färgskillnader mot delarna av det gamla bandet!![]()
![]()
Grym bild! Som alltid![]()
Haft den sedan 1991 då jag under studietiden jobbade extra på Ur&Penn och kunde köpa en där direkt när de släpptes och jag minns att det var ett jäkla tryck på dem när de kom (italienska turister var helt tokiga i dem).Vad roligt! Har du haft den sedan 90-talet? Modellen kom 1991 men den kanske såldes till slutet av 90-talet. Din ser lite gulare ut men kan ju vara ljuset med?
Fungerar sin krono som den ska?
Då kör vi en GT i medicinskt syfte.En gin i kväll i medicinskt syfte föreslås. Ha en fin fredag!
![]()
Verkligen roligt att du haft den sedan ny, den måste du hålla hårt i. Jag hade någon/några Swatch i början av 90 men de är borta för länge sedan tyvärr.Haft den sedan 1991 då jag under studietiden jobbade extra på Ur&Penn och kunde köpa en där direkt när de släpptes och jag minns att det var ett jäkla tryck på dem när de kom (italienska turister var helt tokiga i dem).
Kronografen går som den ska och min har säkert bleknat lite eller så är det ljuset. Tror jag ska börja använda den litegrann framöver! Tack för inspi @Staafen