Visst! Det är ju fredag. Men inte vilken fredag som helst. Nope!! It’s fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!
En annan vaknade dessutom upp på annan ort denna dag..
Någon som kan gissa var jag är?…
Lite bilder från gårdagen som hjälp på vägen!
Ska tillbringa hela jäkla dagen inspärrad i en lokal för att prata gott om våra produkter. Det vore ju inget problem om det inte var så att man måste tillbringa 4-5 timmar i bilen hem härifrån. På fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!!!
Ni ser på bilden vad jag känner för det här…
Ni fattar ju?!? Alltså, jag är ju inte orolig för att jag skulle ställa till det!!
Nej nej! Det är ju därför man har XtraBOOST knappen i bilen!! Ett lätt tryck på den och ett håååårt tryck på gaspedalen så VIPS så är man långt från den farliga situationen.
Men alla HAR ju inte den där knappen!!??!! Helvete också…
Lite osportsligt är det att lägga denna typ av jippon på fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!
Har ni fattar vilken dag det är än?
Det är ju faktiskt fakking FRE… Ähh!
Ni har fattat!!
Hoppas er dag inte ställer till med något och att helgen blir härlig!!
Ta hand om er!!
En annan vaknade dessutom upp på annan ort denna dag..
Någon som kan gissa var jag är?…
Lite bilder från gårdagen som hjälp på vägen!
Ska tillbringa hela jäkla dagen inspärrad i en lokal för att prata gott om våra produkter. Det vore ju inget problem om det inte var så att man måste tillbringa 4-5 timmar i bilen hem härifrån. På fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!!!
Ni ser på bilden vad jag känner för det här…
Ni fattar ju?!? Alltså, jag är ju inte orolig för att jag skulle ställa till det!!
Nej nej! Det är ju därför man har XtraBOOST knappen i bilen!! Ett lätt tryck på den och ett håååårt tryck på gaspedalen så VIPS så är man långt från den farliga situationen.
Men alla HAR ju inte den där knappen!!??!! Helvete också…
Lite osportsligt är det att lägga denna typ av jippon på fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!
Har ni fattar vilken dag det är än?
Det är ju faktiskt fakking FRE… Ähh!
Ni har fattat!!
Hoppas er dag inte ställer till med något och att helgen blir härlig!!
Ta hand om er!!