• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/5 ”Den här dagen kan väl bara sluta på ett sätt…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst! Det är ju fredag. Men inte vilken fredag som helst. Nope!! It’s fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!
En annan vaknade dessutom upp på annan ort denna dag..
Någon som kan gissa var jag är?…
Lite bilder från gårdagen som hjälp på vägen!
044F103E-140A-4805-980C-9E7BC6DEE8DB.jpeg

876CF4EE-0FB2-42E3-8400-DAF402AC597F.jpeg

B1629EF2-3C50-4ADF-B360-798030153F09.jpeg

E9C1BFC6-C517-4137-B74C-14F5F192881C.jpeg

Ska tillbringa hela jäkla dagen inspärrad i en lokal för att prata gott om våra produkter. Det vore ju inget problem om det inte var så att man måste tillbringa 4-5 timmar i bilen hem härifrån. På fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!!!
Ni ser på bilden vad jag känner för det här…
E750F6F0-655D-422C-9730-D6FC6DC3B6C7.jpeg

Ni fattar ju?!? Alltså, jag är ju inte orolig för att jag skulle ställa till det!!
Nej nej! Det är ju därför man har XtraBOOST knappen i bilen!! Ett lätt tryck på den och ett håååårt tryck på gaspedalen så VIPS så är man långt från den farliga situationen.
Men alla HAR ju inte den där knappen!!??!! Helvete också…
Lite osportsligt är det att lägga denna typ av jippon på fakking FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!
Har ni fattar vilken dag det är än?
Det är ju faktiskt fakking FRE… Ähh!
Ni har fattat!!
Hoppas er dag inte ställer till med något och att helgen blir härlig!!
Ta hand om er!!

94873D8B-CA8B-4383-8C2C-7EFE2F8301DA.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 13 maj 1940 höll den dåvarande Brittiska premiärminister sir Winston Leonard-Spencer Churchill tal i underhuset. Hans tal innehöll bland annat orden Blood, toil, tears and sweat”, vilket har blivit världskänt.Ja nu skall vi väl inte hålla några tal i helgen direkt utan helt enkelt ta hand om våra nära och kära. Ha´re bäst allihopa och trevlig helg //🧐

Tillbaka
Topp