• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/6 ”Ni vet vad som gäller!!..”

Funderar på att överge min postering och gå och köpa glass istället. Glad fredag!
1000044658.jpg

Senast ändrad:
Äntligen fredag även för mig, och som du @RicVin skriver att man ska passa sig denna dag firar jag och min fru 38 år som gifta så det är väl något extra fira! Ha det gott alla 👍
image.jpg
Hmmm… Är du möjligen Åke?… :) Min chef har också bröllopsdag idag. Men ni är nog inte en och samma person. Han hade lite panik nyss då han glömt det hela och var tvungen att hinna förbi en blomsteraffär innan hemgång 🤣🤣🤣

IMG_9495.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin .Kyld rosa var det som gällde å klockan har passerat 15:00 här där vi är. Skål, bubblor i glaset. Ha’re bäst å njut av sommarvärmen som är på besök !//🧐
Inga bubblor här men kallt och gott är det!!
F01CDAEA-071D-489D-8018-8BE4C2FD6C97.jpeg

Skål och trevlig helg!!
Fick tyvärr ett tråkigt besked idag, blev ingen tur med lottning till utställningen Planket 2025…:-( Vi får ses någon annanstans!!! :)

Tillbaka
Topp