• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/8 ”I am BACK!!!”

Välkommen tillbaka till rodret @RicVin! Nu väntar lag och ordning, eller hur var det nu?

FBBE71C4-669A-43C7-8108-E4DE24ADA3D9.jpeg

Skönt att ordningen är återställd igen. Med undantag för @Fixxxer har vikarierna ägnat sig åt anarkistiska trådstartstider, så du får nog lov att skärpa till reglerna lite nästa år @RicVin ... ;)

Ha som vanligt en bra fredag och en minst lika bra helg!

IWC DT 2021-08-13 (skugga).jpg
Tack tack!! Reglerna är rätt ”hårda” ändå. Det tycker i alla fall jag som måste leva upp till dem större tiden av året..:) Även jag gör ju en @jabla ibland och startar tråden om jag varit på galej och vet att det blir tufft att vakna på fredagsmorgonen;-) Men inte är det ofta!!
Det är heller inte ofta jag missar trådstarten. Har bara en gång i minnet. Det är därför tiden 08:27 är så viktig. Har jag inte postat innan dess är det fritt fram!! Jag tyckte dock att i @A.Edfalk s fall så var det elakt att ”sno” en fredag man pyntat så mycket pengar för att jag drog en påminnelse istället:)
Men point taken… Vi får se om det går att tweaka lite!

Välkommen tibax @RicVin och härligt att höra att din ledighet har uppfyllt dina högsta önskningar :cool: .Dina "stand-ins" har ju lyckats med bravUr! Själv har man betat av 1a veckas jobb nu efter 4v ledighet i Spanien, hade med mej en Casioak och en Aqualand.. Blev tufft efter ca 2v med så lite. :sorry:
Ha en fin fredag alla! ..nu ska jag jaga lite nytt att ha runt armleden. Fridens!

Mudmaster.jpg

Tack tack!! Reglerna är rätt ”hårda” ändå. Det tycker i alla fall jag som måste leva upp till dem större tiden av året..:) Även jag gör ju en @jabla ibland och startar tråden om jag varit på galej och vet att det blir tufft att vakna på fredagsmorgonen;-) Men inte är det ofta!!
Det är heller inte ofta jag missar trådstarten. Har bara en gång i minnet. Det är därför tiden 08:27 är så viktig. Har jag inte postat innan dess är det fritt fram!! Jag tyckte dock att i @A.Edfalk s fall så var det elakt att ”sno” en fredag man pyntat så mycket pengar för att jag drog en påminnelse istället:)
Men point taken… Vi får se om det går att tweaka lite!
Jag tycker ändå att reglerna är bra, det var andra året jag startade tråden och förra var inga problem men i år så var det en riktigt skitstart på dagen, och hade jag blivit av med trådstarten så hade jag ju fått bita i det sura äpplet. Men jag uppskattar att jag fick en påminnelse och att folk trots sen start var aktiva och trevliga ändå!❤️

Tillbaka
Topp