• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/9 ”Watch out!! Det är en sån dag idag..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni har säkert inte missat det men jag skickar en liten varning ändå..
Jo, visst är det så! Det är inte bara fredag och dags för FREDAGSTRÅDen… Det är ju..
IMG_3325.jpeg

Så för böfvelen ta det försiktigt där ute!!

Jag kunde ju knappast missa vilken dag det var. Har burit IWC:n nästan hela veckan… Fullt ös på jobbet. Som vanligt innan kvartalsslut…😱

Brukar ju tycka att det är skönt när helgen kommer men idag är det jäääävligt skönt att fredagen är här!!
Blir en annorlunda helg.. Blir gräsänkling redan i eftermiddag då frugan ska iväg med några vänner och dreja hela helgen.

IMG_3336.jpeg

Inte orolig för ensamheten, nej fan! Blir full fart med småttingarna!! Imorrn ska det kollas på ”Tunga rallyt” med äldsta barnbarnet och hans lillebror. Förra året var det riktigt lyckat. Många bilar blir det…🤣
DSCF1248.jpeg
DSCF1247.jpeg
DSCF1215.jpeg
DSCF1237.jpeg

Men hörrni! Ta nu hand om er idag och även resten av helgen!!

FY...FAEN va gött att det är Fredag igen!

Ikväll har jag lovat att hjälpa Los Tantos med käket här hemma, då hon ska bjuda hem några kärr… menar tjejer på lite mat och dryck och gott snack förmodligen!

PS…ta det lite lugnt där ute, det är ju ändå Fredag den 13 idag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_1796.jpeg

IMG_7090.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag har Sture namnsdag och är 257:e dagen i den gregorianska kalender. Återstår 109 dagar av året. Enligt fornnordisk mytologi ansåg man att hösten startade den 13:e september.Nu är det allt fredag som vanligt och helg som stundar. Trevlig helg å ha`re bäst , men … glöm inte bort nära å kära//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp