Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt bra! Flyger X2000 till räkstan med min…Trevlig helgklockkompisar!
![]()
Ny klocka för dagen här medIWC Ingenieur från sent 80-tal, mechaquartz.
Edit: läste ditt inlägg lite slarvigt @RicVin, grattis till grym klocka, härlig blå färg!
Jag fuskar och kilar in till uris i eftermiddag för länkjustering![]()
Hehe!Hade tankar på en MM300 för länge sedan, men tyckte den var för liten. Så det blev denna istället
Trevlig helg allihop!
![]()
Fin denna där. Fin,fin,fin!
![]()
Bäste herr @RicVin .Som alltid på Fredagar hinner klockans visare passera 15:00 och lite bubblor i glaset upphällt. Får gratulera till ditt inköp av MM . Ha ´re gött, trevlig helg och bruka " beatern " flitigt.//
Hmmm! Vem månde det vara som skall firas....//Tackar tackar!! Gör mig redo för ett 60års kalas så det blir nog lite bubbel här också inom kort.
Glömde skriva att det INTE är mitt eget kalasHmmm! Vem månde det vara som skall firas....//
PS: mitt klockval idag är från 1958 och årsklockan för mig....