Hahaha bra där..Japp. Men eftersom du ber så fint om ursäkt så lät jag bli...;-)
Tack detsamma!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha bra där..Japp. Men eftersom du ber så fint om ursäkt så lät jag bli...;-)
Tack detsamma!!
Tror det är rätt sunt att hunden vinner över spritenJag vet... Tro mig... Jag vet...
Visst låter denna mening jätte ok till frun och 2 barn... : Så här är det, ni vet hunden vi pratar om hela tiden och ska välja ut idag? Pappa har bestämt att vi skiter i den så Pappa kan dricka mer sprit, ok? Bra, då bestämmer Pappa det!
Hmmm, det lät jättebra i mitt huvud men såg en gnutta sämre ut i skrift![]()
Guld måste vara bästa fredagsklockanMan Tackar, den duger att ha som fredagsklocka iaf!
Du gjorde helt rätt i att behålla den där.Ha en kanon Fredag!
Kind reegards Chuck![]()
Thanx mate! Grattis och grönt är aldrig fel, very nice!Du gjorde helt rätt i att behålla den där.
Jag slog till på denna gmt istället.
Trevlig helg alla
![]()
StiligtKör KSPASSUTCSD-klockan idag. Hängde ni med där?
Klocksnack PassAround Sjöö Sandström UTC SkyDiver.
Skönt att bära en diskret liten klocka för att fira fredagen![]()
![]()
Ha det så gott nu och njut av en skön helg alla klocksnackare![]()