• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/6 ”Jaha ja!.. Vad ska man göra idag då?...”

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
I sommarens väntrum med en automatkaffe. Trevlig helg klockkamrater!

IMG_9261.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt med egentid ändå broder @RicVin, det är underskattat!

Själva ska vi hjälpa dottern att flyta in i nyinköpt stor lägenhet i eftermiddag och sedan fordonsträff med Camaros på lördagen, om inte regnet slår till igen...önns som lite roulette med vädret just nu!

Vi börjar med lite guldkant på fredagen i alla fall, det är ju ändå min namnsdag! 👑

tempImageQQFCgP.png
Du har så rätt! Grattis på namnsdagen!! Appropå Camaros.. Denna bild hade jag på en utställning för en tid sedan. Kom in en kille som hävdade att det var en Trans Am men nog är det väl en Camaro???
DSCF3023-Enhanced-NR.jpeg
 
Senast ändrad:

Hugger69

Patek
2-Faktor
Du har så rätt! Grattis på namnsdagen!! Appropå Camaros.. Denna bild hade jag på en utställning för en tid sedan. Kom in en kille som hävdade att det var en Trans Am men nog är det väl en Camaro???
DSCF3023-Enhanced-NR.jpeg
Tackar, tackar! 🤗

Nu kör jag själv en 69 Camaro så det skiljer en del men 1970 kom gen 2 av Camaro/Firebird och av det jag det ser så har du helt rätt, dock inte lätt att se från den vinkeln och i telefonen då dessa syskon är sjukt lika från sidan. Det var lättare att se skillnaden på gen 1!

Här är min vagn:
image0000001.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar, tackar! 🤗

Nu kör jag själv en 69 Camaro så det skiljer en del men 1970 kom gen 2 av Camaro/Firebird och av det jag det ser så har du helt rätt, dock inte lätt att se från den vinkeln och i telefonen då dessa syskon är sjukt lika från sidan. Det var lättare att se skillnaden på gen 1!

Här är min vagn:
image0000001.jpeg
Har bar bilder från den vinkeln. Sen kom jag på att det kanske inte är hälsosamt att smyga runt på amerikanska bakgårdar med en kamera i högsta hugg….🫣
 

Dt250

Rolex
Paneristi
TGIF!

Helgen kommer inte bestå av att slappa det är ett som är säkert! Los Tantos har bestämt att vi ska rensa ut saker vi inte behöver både i garaget och på loftet.

För att sedan ha en större gårdsloppis någon gång framöver här i SOMMAR! Fotbolls EM inleds ju idag, så länge jag inte missar några matcher så är det inte ett så dåligt beslut faktiskt 🤔👍🏼😄



" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "



IMG_5646.jpeg
släng in några Rolex på gårdsloppisen
 
Topp