• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/7 ”ÄNTLIGEN är det dags! På RIKTIGT!!...”

Trevlig fredag klockdårar! Bild från gårdagen får duga tills jag kommit i säkerhet…

IMG_6311.jpeg

Ny bild. Sänkt en fredagsdeg.

IMG_6322.jpeg
IMG_6320.jpeg

Senast ändrad:
Jag hälsade på en släkting i går. Han bor idylliskt med grannar som odlar tomater och rikligt med blomster. Vattenkannor och trädgårdsslangar står still och ligger vilande som symboler för att någon vakar över jorden och allt som växer. Jag uttrycker en fashination över hur vackert det är. Han ser ut över allt och säger att han inte sett det förut. Tänk så mycket vackert vi kliver förbi utan att se om vi inte har känselspröten ute. Jag pratar om växter, tomatplantor, människor, arkitektur, böcker, musik m.m. Hur kan man ens missa att lägga märke till allt vackert och meningsbärande som man ser varje dag? Står man mitt i ett blomsterhav eller människor med sin historia, kan man inte bara gå förbi blint.

Trevlig fredag! Glöm inte att öppna hjärtat för det som betyder något.

IMG_8922.JPG
IMG_8928.JPG
IMG_8931.JPG
IMG_8934.JPG
IMG_9023.JPG

Senast ändrad:
Ha en skön helg och semester @RicVin och alla andra KS’are
EAAD90D5-C14E-4F6D-9D25-4116F8F64589.jpeg

Du har så rätt @Scipio. Själv är jag hopplös med växter, det är frugans avdelning. Men hon påstår att det är en djungel som kräver mer arbete än vad som hinns med. Jag tycker det är charmigt och har dåligt samvete för att inte bidra med mer.
779D7B4A-D822-422A-9ABB-F5426EE0F23E.jpeg

D8FCBF2C-8BCA-4847-A5E7-963E182F736F.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp