• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/8 ”Åååh nej e han redan tillbaka...”

Bvlgari Friday
B2BBFE02-CC6A-4793-8362-461A49B98202.jpeg

Moi moi!
Härligt att det är fredag? Det här hemmajobbandet och semestrar i vecka in och ut gör mig lätt förvirrad. Jag är har återvänt till brottsplatsen efter att varit hemma 24 h... jobbar från Kongo nu
09872B6C-D990-4DEB-A513-F1E58FD0EA6E.jpeg

passar som vanligt på att önska morbror@RicVin och dr @Denke mina vänner, troll, lillla arga smurfen och sökmotorer ett mycket angenämt veckoslut.

Glad fredag! :)

Välkommen tillbaka, Mr. Fredag!

Sommaren har varit bra. Jag har för ovanlighetens skull faktiskt känt mig ledig också. Skönt. Och varmt. Trivs med det.

Dina vikarier har skött sig exemplariskt! Nu har du ju själv varit med och tittat till dem också ;) men jag tror vi andra är nöjda också. En trevlig sommartradition.
6CC1C97B-6530-4A51-A4CB-5B208A15142B.jpeg

Edit: Kan av översta bilden och referensen till en ”Mr. Wick” dra slutsatsen att det är Keanu Reeves i rollen som John Wick det rör sig om. Aldrig sett den dock. Sevärd?

Senast ändrad:
Glad fredag! :)

Välkommen tillbaka, Mr. Fredag!

Sommaren har varit bra. Jag har för ovanlighetens skull faktiskt känt mig ledig också. Skönt. Och varmt. Trivs med det.

Dina vikarier har skött sig exemplariskt! Nu har du ju själv varit med och tittat till dem också ;) men jag tror vi andra är nöjda också. En trevlig sommartradition.
6CC1C97B-6530-4A51-A4CB-5B208A15142B.jpeg

Edit: Kan av översta bilden och referensen till en ”Mr. Wick” dra slutsatsen att det är Keanu Reeves i rollen som John Wick det rör sig om. Aldrig sett den dock. Sevärd?
Det stämmer bra. I första filmen är även Mikael Nykvist med som Rysk skurk.
Gillar man mycket skjuta och slagsmål så är film 1 helt klart sevärd. Även 2:an är helt ok. 3:an ....Kanske om man inte har något annat att kika på...:)

Tillbaka
Topp