Mina dubbdäck åker på på söndag.Plötsligt var det helrätt med vinterdäck![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina dubbdäck åker på på söndag.Plötsligt var det helrätt med vinterdäck![]()
![]()
Dig jag träffa på Nymans i kön för att kolla amplituden?Får ju inte missa att det är Flygarfredag också
![]()
Fanns det halv-länkar också?Fickursfredag på Grand Hôtel. Undrar vad dom där länkbitarna kostar?
![]()
![]()
![]()
Tveksamt, borde ha frågat. Bara Oyster också, såvitt jag såg. Jubilee är ju annars enklare att finjustera om man inte kör med glidelock förstås. Jag fick i alla fall möjlighet att diskutera gravyr med personalen.Fanns det halv-länkar också?
Det negativa är att du är bortom all räddning!Trevlig fredag @RicVin och alla klocksnackare! Hoppas förkylningen blåser bort snabbt.
Den här varningen kom igår när vi låg och badade i de naturliga heta polerna här i Eidipso på Evia. Det är så kallt och blött att handduken aldrig torkar. Skulle till Aten för att träffa advokaten men allt är stängt pga översvämningar. Nåja, i morgon flyger jag hem till ett soligt och varmt Stockholm, eller?![]()
![]()
![]()
![]()
Postar man på morgonen får man posta på kvällen.Fredag igen härligt.
Trevlig helg på er.
![]()
Och det var inget skit du plockade upp i Köpenhamn?Jomenvisst… Ni minns väl hur glad jag var förra fredagen? Att man ÄNTLIGEN varit på ett event igen! Att man ÄNTLIGEN träffat lite folk igen!!!
Jo men tjena!!! Förkylningen kom som ett brev på posten!! Det vill säga innan Postnord gått över till utdelning varannan dag såklart..:-/
Jävla skit!!! Det är ju inte heeeelt hundra att jag drog på mig ngn basiliusk där på eventet såklart. Kan lika gärna varit på ICA eller på annat håll.
Men något måste man ju skylla på
Märkligt att något kan bita på en överhuvudtaget idag. Man består troligen av mer handsprit än vatten efter allt ”spritande” sen pandemin startade.
Fick lov att ställa in en jobbresa till Finland i veckan på grund av sjukdom, tråkigt… Men det kändes inte helt rätt att flyga omkring och hosta å snörvla. Även om det inte är ngn Deltavariant så tror jag flygvärdinnorna kickat av mig vid första hostan…
Tröstar mig med en Dweller och nässpray till kaffet!!!
![]()
Sen får jag ta och pumpa i mig C vitamin i helgen för på måndag bär det av mot Oslo!!!
Kanske kanske kanske blir det en liten virre också!! Man kanske kan lösa upp vitaminer i lite kass virre och göra 2 flugor på smällen?..;-)
Ta hand om varandra och ha en härlig helg!!
FRRölunda?VAB idag.. Tar en promenad i höstvädret. Ha en fin helg!
![]()
Vad är det där för klocka? Påminner om Glycine.Tveksamt, borde ha frågat. Bara Oyster också, såvitt jag såg. Jubilee är ju annars enklare att finjustera om man inte kör med glidelock förstås. Jag fick i alla fall möjlighet att diskutera gravyr med personalen.
![]()