Härlig fredag i sälen
trevlig helg alla klocksnackare!
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha en fin fredag och helg KS-vänner!
![]()
Funderar över vilken Seiko jag ska ta idag. Allt gott KS!
![]()
Det blev sbgx055
Krya!Sjukstuga här hemma också, inte mått så här dåligt på många år. Krya på er @RicVin och trevlig helg. Även till er andra.![]()
Stänkare nr 2 på gång…![]()
Bäste herr @RicVin. Hoppas att du å Frun verkligen kryar på er snart. Ni får ta var sin liten ”stänkare” under kvällen i medicinsk syfte. Ha ´re bäst å en trevlig 3:e advent. Nu har klockan iallafall passerat 15:00 å då vet du vad som händer här sedan gammalt//![]()
LÄGG AV!!!!! När den i så fall på andra armen!!!TGIF och krya på dig @RicVinSjälv har jag fått en släng av AppleWatchfebern sedan några veckor tillbaka
Fullkomligt älskar den igen
![]()
Stänkare nr 2 på gång…
![]()
Jag vet, sorry. Men det är faktiskt en sjukt bra klocka med fantastiska komplikationer. Har försökt köra den på höger arm men det funkar inte. Det känns som den kommer att bli min vardagsbeater ett tag till. Har en del hemautomation också hemma och då blir det ännu mer fördelarLÄGG AV!!!!! När den i så fall på andra armen!!!