• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/4 By Staafen "Den lååååånga fredagstråden"

S

Staafen

Guest
Jaha då var det fredag igen och inte vilken fredag som helst utan långfredag. Bäste @RicVin var ute på galej igår och har ansökt om sovmorgon idag, då ställer man givetvis upp!

Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och påskhelg kamrater! 💛

20220415_072750-01.jpeg

@RicVin har skickat en videohälsning från gårdagen och kommentarer är överflödiga känner jag. 😁

running-man-old.gif

Gud så skönt med lite långledigt, känner att den här gamla skitkroppen behöver slicka såren i några dagar! Kommer att bli en väldigt lugn PÅSK, blir bara jag och Los Tantos som firar, om man nu kan kalla det för firande. Vi kommer att käka lite SIL, Lax och några ÄGGHALVOR! Givetvis så kommer det att slinka ner en och annan PÅSKMUST också. Jaja…ha en skön helg och en trevlig PÅSK Klocksnackare!

PS…hoppas att du inte är allt för bakfull idag då fader @RicVin, eller hoppas vi på det, är kroppen dum får huvudet lida 😂 ;) :heart:

1650002580836.png

1650002495022.png

Senast ändrad:
IMG_8164.jpeg

Godmorgon @RicVin och @Staafen samt övriga klocksnackare. Långfredag mina vänner. Det är ju tur att det alltid finns något att göra denna lååånga fredag.Jag skall bland annat rida. Inte på kvast utan på häst.Iallafall nu har vi långhelg och mår väl. Tar hand om era nära och kära och självklart äter ni en massa ägg tillsammans med dom.
Ha´re // :pompus:

Jag hoppas på den längsta och bästa fredagen på länge. Nyss hämtat kaffe och kuddar till hotellrummet jag och hustrun vaknat i. Igår ett enkelflyg till Arlanda och idag skall det bli en enkel med pendeltåget för att sedan hämta, vad jag tror, en liten Miata i toppskick. Ha en fin fredag alla!
A31C1257-2913-4769-BD5A-7227F77AF77A.jpeg

Tillbaka
Topp