• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/8 ”Det här ska bli kul!..”

Gott fredag watch lovers! Blir varmt idag
PXL_20250815_052711265.jpg

IMG_5098.jpeg
IMG_5107.jpeg
IMG_5111.jpeg
IMG_5133.jpeg
IMG_5136.jpeg

Veckan i bilder. Råkade bli guldtisdag och kvartsfredag men sånt händer. Det blir nog extremt tidig hemgång idag då jag är klar med det remissvarsutkast jag föresatt mig att bli färdig med under dagen. En kollega ska bara läsa igenom och feedbacka, sen blir det lite ändringar innan hemgång men räknar med innan lunch iaf. Trevlig helg på er!

Att göra en budget är som att plantera sättpotatis. Man vet aldrig hur skörden blir.

Trevlig fredag alla klockälskare och håll hårt i plånboken annars är det lätt att klockbudgeten spricker!

Ha många hobbies. Desto viktigare med en genomtänkt budget, men egentligen, vad är en budget i balans när allt kommer omkring om hundra år?

Gillar man som jag att leka med ord, kan budget lätt bli getbud, en get med bud. Som en brevduva fast med alla fyra klövarna i marken. Ja ja, inte getekul direkt.

77677708784__170CC1C4-68A3-4122-A3CE-A90DBA822BA7.jpeg
IMG_5706.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp