• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/9 ”Nämen va fan??!!”

Guldfredag. Trevlig helg allihop! 🙂

20230915_080548.jpg

Vad är det som händer?..
Har gubbjäveln blivit tokig eller?..
Det var ju slut med GÜMMI skrev han för några veckor sen?!!
Jajaja.. Man är väl inte sämre än man kan ända sig? Det har ju ändå varit en smula sommarlikt i veckan..
Kör en liten ”Black Friday” alldeles för mig själv idag..
IMG_9172.jpeg

Även om inte kaffet är svart så är ju Bratten svart så det räcker..
Får kanske leta upp ngt svart canvas till kvällen för att bli av med gummit..🤪
Men nu hinns det inte bytas något. Måste fara in mot Tjockhult… Jävla elände det också. Alltså inte stan i sig. Men att behöva jobba där till sen eftermiddag en fredag är allt en jävla öken…
Lär ta ett par timmar hem🤬
Så idag blir det inget tidigt skålande @Lesa !! Inte för mig alltså. Jag hoppas innerligt att du får dig ett glas bubbel vid 15 rycket!!

Ta hand om er där ute och ha en makalöst trevlig helg mina vänner!

Haha @RicVin jag sa ju att det var viktigt att köra med gummi året runt, för säkerhets skull! 🤣🙏🏻

Önskar dig och alla andra KS:are en underbar helg där jag själv drar till fjälls med familjen! 🤗

IMG_2823.jpeg

Ha en bra fredag & helg alla Klocksnackare.

IMG_20230915_092613.jpg

PS. Noterade en mkt trevlig Panerai på kvinnlig kollega i veckan. Hon skyllde på att hennes svåger var klocknörd och att detta smittat av sig. Tänker att denne svåger rimligen är Klocksnackare. Någon som känner sig träffad? 😀
Garfield

IMG_6466.jpeg

Fredag & lönefredag dessutom för den som jobbar inom Cooperationen. Det är väl ändå värt att fira med en fluga. Helgen bjuder på 50-årskalas för en gammal kollega med tillhörande hotellövernattning, men först ska vi göra det bästa av detta veckoslut här i butiken🙂 trevlig helg alla klocksnackare!

Tillbaka
Topp