• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/5 ”Jo! Så är det! Det var banne mig dags!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu ÄR det officiellt sommar! Inte för att dagstemperaturen indikerar det direkt.. Det ska gudarna veta. Svinkallt och nordanvindar!! Nä, det som indikerar sommar är att det orange gümmit åkte på PO chronon igår!!!
IMG_5176.jpeg

Det är alltid samma sak. En varm och go känsla sprider sig i kroppen när gümmit åker på!!..🤔
Vänta nu.. Det där lät kanske lite konstigt! Ber om ursäkt!🤭
Men bra känns det i alla fall! Den orange besten är komplett och det är fredag! Vem fan blir inte lite varm i kroppen av det??
IMG_5186.jpeg

Dessutom är merparten av mitt team inklusive chef på utbildning i Frankrike hela denna vecka. Så fan vet om jag inte kommer kunna tajma din skål idag @Lesa🥂

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er!!❤️

TGIF!

Ska bli så skönt med helg, det har varit en riktig slitig arbetsvecka så att slappa blir utgångsläget iaf. Dock så blir det nog årets första gräsklippning här hemma om vädret är fint!

IMG_7825.jpeg

Och blir det riktigt fint, så får det bli en tur med sommarbilen. Premiärturen var i tisdags, då årets första bilträff gick av stapeln!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_7793.jpeg

Tillbaka
Topp