• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/8 ”Ny helg nya äventyr!!!...”

Man kan grilla denna sista semesterdag, men lika så önskar vi en god fredag.

20240816_170433.jpg

IMG_5944.jpeg

Herr @RicVin Uret har passerat 15:00. Du vet vad som händer här hemmavid å det är inte budgetarbete ! Läste lite om planket på nätet. Klart intressant och det är ju inte bara en fotoutställning. Det händer ju mera saker runt utställningen med tanke på Nytorgs festen.Trevlig helg på dig och ha ´re bra och vi kanske synes vid planket.// 🧐

Det är onekligen ett jippo i krokarna!! Ska bli kul. Har aldrig varit där ens förut..
Höll på att gå åt helvete helt. Vi åkte ju in till stan idag för att slippa ”morgonrusningen” imorrn. När vi packade ur bilen vid Skanstull så har någon jävel inte stoppat in väskan med klämmor,spik, hammare mm…
Dessutom var jag tvungen att tanka ner en annan jävla parkeringsapp för att bli av med bilen!!! Nära att jag slog nån jäkel på käften. Men min kloka fru googlade fram att det fanns Clas Ohlsson i kvarteret bredvid. Blev till att gå och handla innan det blev vätskepaus… Var fortfarande förbannad så jag tog ingen ”före bild”…
Skål!!!
IMG_2924.jpeg

Tillbaka
Topp