• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/11 ”Time for breakfast old chap!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Japp! Den här ”gamle tjommen” känner sig lite brittisk idag.
Vaknar upp 20 meter från terminalen på Birmingham flygplats..
Haft en kort men intensiv tur genom halva riket sen igår morse.
Vad gör man inte för sina kunder. Å sin chef…
Helt ärligt, mötet hade lika gärna kunna varit på Teams.. Trodde aldrig jag skulle säga så men fanimej! Det är rätt smidigt!!
Nåja! Nu är det dags att ta lite te..
IMG_9692.jpeg

Sen gå över till terminalen för att vifta med passet så man kommer hemåt.
Väldigt ovant med passkontroller!
Tur man kom ihåg att ta med passet…🤪
Tur att man även kom ihåg att t med en adapter till de där jäkla kontakterna de har här…😱

Ha en härlig helg! Håll E4:an genom Stockholm ren från köer i eftermiddag. Jag ska hem!!!

Ta hand om er!!

TGIF!

Vet att jag sa att jag skulle ta det lugnt förra helgen, men så blev det ICKE, kommer alltid in några måsten tyvärr! I helgen så är jag gräsänkling, så nu ska det väl banne mig bli lugnt hoppas jag. Blir det kallare en - 4 grader så ska jag nog inte ens gå utanför dörren tror jag.

Och så ska jag försöka att inte jobba över när det är Fredag, men det verkar vara otroligt svårt, alltid dyker det upp något när man precis är på G att avrunda dagen.

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

img_0520-jpeg.2422262

Senast ändrad:
IMG_3138.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag finns det anledning att fira. Det är nämligen Napoleonbakelsens dag, så nu är det bara att låta sig frestas av denna bakelse under dagen. För övrigt återstår det bara 44 dagar av år 2023. Jättetrevlig helg allihopa å ” fööör bööfelen” . Glöm inte bort era nära å kära. Ha ´re bäst//🧐

Tillbaka
Topp