• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/7 by LESA Upp och Hoppa

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
IMG_8115 (1).jpeg

Godmorgon !
17 juli vecka 29. Idag firar Bruno sin namnsdag. Om man är född den 17 juli har man stjärntecknet kräftan.Det är internationella emoji-dagen (Emojis-dag) och Dagen för världsomfattande rättvisa. Från idag är det 168 dagar kvar tills nästa år. Ja, nog med fakta!
Jag är en morgonpigg person och kliver ofta upp med tuppen. Tänkte dela med mig lite av mina knep till er alla KS:are för att piggna till på morgonkvisten.
https://www.youtube.com/watch?v=IVQQNULvS3A
Så upp och hoppa! Ha nu en riktigt pigg fredag och en trevlig helg. //:pompus:

IMG_8058.jpeg

Godmorgon @LESA ! Det är bara vi gamla gubbar som är uppe med Tuppen! Och så bra jobbat med insamlingen till BCF, dom behöver varenda slant dom kan få in...

Vill även önska dig och aLLa andra Klocksnackare en skön fredag och en jätte TreVlig helg.

Själv ska jag avsluta med att lägga den sista biten vindpapp i gamla vedboden, sen blir det till och skrapa bort den gamla färgen på fönstren som skall sättas in. Blir jag det, så kommer jag ta en ledig helg från allt detta. Skönt och villa den här gamla skitkroppen, den behöver det ibland :oldman: :D!

7C94DFB2-E7FD-499C-B271-47794F89AEB6.jpeg

DSC_8824.JPG

Senast ändrad:
IMG_8115 (1).jpeg

Godmorgon !
17 juli vecka 29. Idag firar Bruno sin namnsdag. Om man är född den 17 juli har man stjärntecknet kräftan.Det är internationella emoji-dagen (Emojis-dag) och Dagen för världsomfattande rättvisa. Från idag är det 168 dagar kvar tills nästa år. Ja, nog med fakta!
Jag är en morgonpigg person och kliver ofta upp med tuppen. Tänkte dela med mig lite av mina knep till er alla KS:are för att piggna till på morgonkvisten.
https://www.youtube.com/watch?v=IVQQNULvS3A
Så upp och hoppa! Ha nu en riktigt pigg fredag och en trevlig helg. //:pompus:

IMG_8058.jpeg
Annars är detta en ganska skön visa att vakna upp till @LESA! :D Hoppas att du får en riktigt fin dag och helg!

Tillbaka
Topp