• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/9 “Det här var banne mig inte igår!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller?! Egentligen var det ju faktiskt ”igår” jag såg denna syn för första gången på över 1 1/2 år.. En minibar på ett hotell!!
BB661896-1874-4B97-9427-579B37038828.jpeg

Är det inte en ljuvlig syn??!!
55BC8A3E-2183-4AFC-A9E3-AD863089BB44.jpeg

Ber er uppmärksamma designen som gör att skumpapavan preciiiis får plats genom en liten inbuktning i hyllan. Genialt!!!!!
F7C5353E-C3DA-43CE-A5A8-65BEF513D185.jpeg

Men inte ens jag är så törstig att jag pyntar 350:- för den lilla godingen;-)
Kan iofs också bero på att jag helt klart fått tillräckligt innanför #ricvinskjorta’n när jag kom upp på rummet igår…
En makalöst härlig kväll med kollegor som man bara sett på datorskärmen under pandemin. Nästan så man har träningsvärk i magen efter alla skratt!!
Nu ska vi bara genomlida en dag med planer och annat konfererande sen ere fredag på riktigt!!!

Ta hand om varandra och ha en härlig helg!!

Fredag igen! Fakk va dagar och veckorna går fort! Idag ska jag fortsätta montera staket!

Och i helgen blir det att bygga på växthuset hemma vid, nu med förstärkning av svärfar som är gammal snickare!

Vill önska @RicVin och alla andra klocksnackare en mycket trevlig helg!

31EAC8DB-F994-4FD3-BA7A-FAEF29EE7615.jpeg

Senast ändrad:
IMG_1324 (1).jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Tiden går fort och idag är det dag 260 enligt den Gregorianska kalendern och i helgen är det kyrkoval. På tal om kyrka. Tittar man i backspegeln historiskt, år 936 så avlider Ärkebiskop Unni när han åter i Birka försöker predika kristendomen bland Svearna.Inte lätt att vara kristen på den tiden bland dessa ”Vikingar”. Vi får väl uppskatt att det är andra tider numera.
Ha nu en riktigt trevlig helg och ha,re gott //. 🦊

Senast ändrad:
Go'morron!
Champagne, eller annat bubbel är ett måste. Jag ska se till att det blir några glas i helgen. Det får bli belöningen för först blir det jobbigt besök hos distriktssköterskan, ...och jobb.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20210917_072217.jpg
PSX_20210430_134655.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp