• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/2 ”Skjut fan inte upp vissa saker...”

Önskar alla en fin fredag!
59E64DA5-DA2B-4543-9901-3C633CD39ED3.jpeg

Det där har hänt mig oxå @RicVin ! Träffade en före detta arbetskollega på ett lunchhak i dec förra året när jag var där ned några kunder… jag hann bara hälsa på honom och fråga hur det var med honom, och jag fick svaret, ” inget vidare”
Jag sade ”jag är lite upptagen med kunder som du ser, jag ringer dig sen” …
4v senare fick jag höra att han hade dött…
Jag hann aldrig ringa…

Det där manar till eftertanke!

Trevlig helg allesamman , idag ringer jag minst ett samtal som jag tänkt länge!

Jag ska bara… dyka ner i jobbet en stund…

2CA6F80C-204F-4FE1-97C6-F00E6F778558.jpeg

@RicVin beklagar det som skett. Jag har haft som devis att varje vecka göra tre saker som är viktigt men inte bråttom. De sakerna hamnar lätt i skymundan för de saker som inte är så viktiga men som det är bråttom med. Varje söndag plockar jag fram dessa tre saker som jag kommer att göra nästa vecka. Det kan ha med jobbet att göra alternativt privat som t.ex. att ringa sin mamma för att det var länge sedan.

Nåväl, nu är det fredag vilket innebär att det ha varit fredagsfika där vi varvar vem som bjuder på tilltugg. Idag var personen i fråga från Bangalore så det blev väldigt gott om än kryddigare än vanligt. Trevlig hel KS!
FAC5A8EF-A754-492C-B4D9-AF175B1EDE14.jpeg

7F69E5B5-E709-4B10-A1B8-B43507272941.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp