Speedy Pro blir aldrig tråkig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedy Pro blir aldrig tråkig
Grattis! Gillar verkligen tavlan och visarna.Paketöppningsfredag är de bästa fredagarna. Nytillskott i form av ett vackert Världsmästarur
Gin o'clock också!![]()
![]()
Hur i herrans namn kan du fylla 58? Du kan inte varit mer än 45 när du armbågade mig i sidan på Le Pot, den där gången innan pandemi och regeringskriser lamslog landet. Nåja. Grattis till dig. Åren har varit snälla mot dig.Vilken dag det är idag!! Det är inte bara dags för Sverige-Slovakien i eftermiddag. Nope.. Vi firar vår bröllopsdag idag!! Så inte mer än rätt att frugans Expy får göra min sällskap!!!
![]()
Som om inte det räcker så är det också yours truly’s födelsedag!! 58 bast?!? Hur är det möjligt? Gick ju nyss ut gymnasiet!! Eller nja.. Gick ju inte riktigt klart skolan... Men oavsett så känns det jäkligt nyss! Vad säger man då om 58?..
Jag är ju i klart bättre form nu än när jag fyllde 48!… En smula mer säker på jobbet än när jag fyllde 38!… Duger inte det jag gör kan de dra åt helvete!.. Klaaaart mycket lugnare och mer harmonisk än när jag fyllde 28!… EXTREEEMT mycket smartare än när jag fyllde 18!… Den 8:a årige jag har jag inte så många minnen av.. Allt var mest skit.. Flyttat från stan ut på landet. Ny skola, nya kompisar. Precis fått glasögon också. Ni kan ju tänka er vad mycket ”glasögonorm” man fick höra. Således slogs mitt 8:a åriga jag en hel del…Men det ordnade till sig. Men ett gäng resor till optikern blev det..
Så vad ska man säga om 58? Trivs helt ok!! Om man får ha hälsan och ekonomin tillåter så kan man med gott samvete börja köpa güldklockor om 2 år..
Ska jag vara helt ärlig så känner jag ingen större skillnad från igår…;-)
Ha nu en strålande helg mina vänner!! Ta en bit tårta, en G&T eller ett glas bubbel för att fira med mig idag.
Ta hand om er där ute!!
Tack för tipset, det där hade jag fullständigt missat.Bytte klocka igen och drog igång Vintage Watch Club!
![]()
![]()
Väldigt oklart hur det är möjligt??!! Har jag läst fel på körkortet?… Men stort stort tack!!! Hoppas det snart går att ”armbågas” igen !!Hur i herrans namn kan du fylla 58? Du kan inte varit mer än 45 när du armbågade mig i sidan på Le Pot, den där gången innan pandemi och regeringskriser lamslog landet. Nåja. Grattis till dig. Åren har varit snälla mot dig.
Glad helg!![]()
och så en klocka på det.
Tackar tackarGrattis @RicVin , 58 är en alldeles utmärkt ålder! Trevlig helg!![]()
Och där var det ditt gyllene tillfälle att avsluta fredagen med något gult.Det drar ihop sig till sängdags...
Men det blev ett klockbyte till. Från svensk guldfågel till engelskt jubileumsguld.![]()
Jag håller helt klart med!!!!!Nu var det inte så länge sen vi sågs men då kan jag svära på att du var max 45 @RicVin![]()
Nu var det inte så länge sen vi sågs men då kan jag svära på att du var max 45 @RicVin![]()
Du kanske har stannat i utseendet för 45 var vad jag också tänkte när vi träffades sist och då har ju hustrun fastnat i 40-looken...Jag håller helt klart med!!!!!![]()
Man blir latare med åren, när du var trettio hade du orkat ta om den till perfektion...Jag blir aldrig aldre an 28..... Skal pa er kamrater (Kor en bild i repris da jag inte orkar ta en ny pa samma klocka)![]()