• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/8 ”Vad händer i helgen hörrni?..”

Vi börjar väl med lite bilåkning - tanka är inte roligt numera 😳. Men go Fredag allihop! 🤩
IMG_2116.jpeg

Kökstjänst.
Trevlig helg!

PS… @RicVin Vafalls! Kommer Storken!?!? Bra jobbat 😅

D6E2F151-B3BB-4723-B901-FBD6B3D64BC4.jpeg
Gudarna vet att jag försöker igen och igen och igen… Men för egen del är det inga nya barn på G. Jag menar såklart mina vuxna pöjkar. Men de kommer ju att vara mina ”barn” i all evighet.. Helt galet att de nu båda är föräldrar?!?!? 😱😱😱

IMG_0209.jpeg

God eftermiddag herr @RicVin . Det är ju Fredag igen ,eller hur! Bubblor låter sig smakas som vanlig här hemmavid för klockan har passerat 15:00. Dom där Grus Grus som väcker dig har jag sett och hört åtskilliga gånger av under min uppväxt i "Svea Riket" vagga dvs landskapet runt Hornborgarsjön. Ha nu en riktigt trevlig helg å låt dig väl smakas av något gott rött i glaset. Ha´re bra // 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp