• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/11 ”Satan så skönt!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Makalöst skönt med fredag!!! Nån som håller med??
Har oftast inte något problem med en tisdag,torsdag eller inte ens med en måndag faktiskt. Men vissa veckor så ÄR fredagen extra välkommen! Så är det bara.
Sådana veckor är det ju en fördel med att bli äldre! Tiden går ju fan så mycket fortare än när man var ung. Dagar,veckor ja till och med månader bara forsar förbi!!
FANTASTI…!?! Fast vänta förresten…
Det där är ju inte enbart en fördel!! Helvete också.. Nu blev jag deppig..
Tur att jag ska ha en rejäl färgklick på armen idag!
2CFEC519-24EB-43AF-A98F-2B2D6A78F9B2.jpeg

Nåja, nu är det ju fredag så jag passar på att njuta av det i alla fall!!
Det hoppas jag ni också ska göra. Ta hand om er därute!!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
God morgon kamrater!!!

Älskar fredagar och spänningen med fredagstråden! Ska man hinna med på första sidan. Lite som meningen med livet det här. Kliva upp vid 03:30 för att sedan sitta och trycka F5 på comadoren ! Nä, skämt o sido. Älskar fredagar men den här veckan har gått sjukt fort.
EC50862A-1702-4491-8E52-35ACD493CF1C.jpeg
Passar på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen en glimrande helg!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_2805.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 1946 den 19 november blev Sverige medlem i FN. Drygt ett år efter att organisationen bildades. Många svenskar har ju gjort stora avtryck i FN och man får hoppas att så även blir i framtiden.På tal om framtid. Nu tar vi helg .Vila, värme och vätska som ni väljer själva gäller men glöm inte bort nära och kära. Ha,re bäst//🦊
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
God morgon kamrater!!!

Älskar fredagar och spänningen med fredagstråden! Ska man hinna med på första sidan. Lite som meningen med livet det här. Kliva upp vid 03:30 för att sedan sitta och trycka F5 på comadoren ! Nä, skämt o sido. Älskar fredagar men den här veckan har gått sjukt fort.
EC50862A-1702-4491-8E52-35ACD493CF1C.jpeg
Passar på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen en glimrande helg!
Det mest spännande och stressande momentet på hela veckan. 😄 Tack @RicVin!
 

Rymdhamstern

Panerai
TGIF!! Äntligen!
Otroligt skönt med helg som vanligt. Idag började mötena kl 5.30 😟 Likadant igår. Blir nog en tidig kväll. Eller en tupplur på soffan i eftermiddag.
Angående att veckorna går fort, ja jösses vad fort de går. I princip bara en månad kvar till jul. Helt sjukt vad fort det går! Måste vara ett tecken på att man börjar bli gammal.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
9CC26601-B9BA-4181-958D-A7FBEADF5CBD.jpeg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Idag var det inte drag
TGIF!! Äntligen!
Otroligt skönt med helg som vanligt. Idag började mötena kl 5.30 😟 Likadant igår. Blir nog en tidig kväll. Eller en tupplur på soffan i eftermiddag.
Angående att veckorna går fort, ja jösses vad fort de går. I princip bara en månad kvar till jul. Helt sjukt vad fort det går! Måste vara ett tecken på att man börjar bli gammal.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
9CC26601-B9BA-4181-958D-A7FBEADF5CBD.jpeg
Är det där den nya Speedy FHIS?
 
Topp