• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/9 ”Jo, det är nog banne mig dags!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För fredag såklart!! Har sagt det förut men sällan har jag menat det så som jag menar det idag…
Fy FAAAN vilken jävla skitvecka..
Ska inte tråka ut er med några detaljer men sällan har det känts så befriande att banka på traktordäck på gymet som igår kväll. Makalöst befriande!!!
Så HAPPY FRIDAY på er!!
Men det är inte bara fredag det är dags för… Det är även dags att säga farväl till sommaren på riktigt… Ni fattar va?
Det orange GÜMMIT är borta!!!
IMG_6557.jpeg

Men det känns rätt ok faktiskt. Länken sitter som en smäck både på klockan och armen. Den blir ju en smula tyngre men det får man klara och hösten kan vara ganska härlig!..
Nåja, nu gråter vi inte över förlusten av sommarfärgen. Nu brygger vi lite kaffe och njuter av fredagen och att det vankas grillad entrecote till kvällen!!
Ta hand om er där ute…

Ha det gott!!

TGIF!

Som rubriken säger, fan va gött att det är Fredag!

Det är disigt värre idag!

IMG_6150.jpeg

Den här veckan har jag slitit hund, så helgen är är verkligen välbehövlig! Förra helgen var det ju full fart här, då Los Tantos fyllde 60.

Så den här helgen kommer jag ta det j… lugnt! Kan dock vara öppen för någon lättare aktivitet.

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6143.jpeg

Senast ändrad:
IMG_3710.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det messmörets dag så njut idag extra mycket ni som gillar detta. Annars ja ,fredag å strax är det helg. Ha´re bäst trevlig helg å som ni redan vet. Glöm inte bort de nära och kära//🧐 Edit. Det är också Vietnams Nationaldag den 19 september.

Senast ändrad:
Gymmet är alltid en bra pysventil broder @RicVin ! 💪🏻

Visst fasen är sommaren över och då dricker man gin, det är sedan gammalt!

Fick som 60-års present av hustrun och barnen att bevista Hernö Gin hotell med övernattning och lite mat…samt en och annan gin-drink till det! 🍸
Hustrun följer så klart med som stöd!

Kan komma fler bilder framöver..

IMG_2217.jpeg

Senast ändrad:
God morgon everyhopa 😀
ÄNTLIGEN är det ju fredag igen👍
Här lutar det åt veteranfordonsmarknad i Tingsryd ikväll och imorron.. Men det är ju ändå ettdebakel med det... Jag måste alltså sälja saker😬 Och helst veta vad andra vill köpa... Annars får man väl dra hem grejerna igen😳
Önskar er alla en riktigt härlig fredag och helg😃
13762.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp