• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 19/9 ”Jo, det är nog banne mig dags!!..”

Efter några dagar i Göteborg i punkens och i en kristen begravnings anda blir denna fredag mest en förberedelse inför lördagens trädgårdsarbete. På med länken!

Att besöka Göteborg är som att komma till något helt annat än Stockholm. Det är en annan anda och ett annat sätt att se på människor och på det som händer i världen. Som vanligt för att nå en stads själ, gäller att undvika platser där turisterna uppehåller sig.

Trevlig fredag allesammans!

IMG_6127.jpeg
IMG_6126.jpeg
IMG_6120.jpeg
IMG_6115.jpeg
IMG_6111.jpeg
IMG_6109.jpeg
IMG_6096.jpeg
IMG_6093.jpeg
IMG_6092.jpeg
IMG_6088.jpeg
IMG_6078.jpeg

GBG mannen, välkommen ❤️💯 bästa staden i landet, här e alla goooa vet du! West-side til ya die 😆👈🏻

westside ice cube.gif

IMG_3753.jpeg

Go efter eftermiddag bäste herr @RicVin Skål på sig å uret har passerat 15:00. Här vankas det bubblor som vanlig å självklart får jag önska dig en riktigt trevlig helg. Du bankade ju ut ilska igår på traktordäcket så senare idag stundar det grillat å något rött i glaset. The bad week is over ! Som sagt var. Ha ´re bäst å skål//🧐
Edit: Med tanke på messmörets dag så kommer smöret att användas i kvällens spis som har Norrlänskt tema

Senast ändrad:
IMG_3753.jpeg

Go efter eftermiddag bäste herr @RicVin Skål på sig å uret har passerat 15:00. Här vankas det bubblor som vanlig å självklart får jag önska dig en riktigt trevlig helg. Du bankade ju ut ilska igår på traktordäcket så senare idag stundar det grillat å något rött i glaset. The bad week is over ! Som sagt var. Ha ´re bäst å skål//🧐
Edit: Med tanke på messmörets dag så kommer smöret att användas i kvällens spis som har Norrlänskt tema
En jävulsvecka är precis slut. Men jävlar vilket slut!! Precis innan jag stängde ner så fick jag besked att vi vunnit en stor upphandling!! Var tvungen att gå ner på bryggan och kontemplera… Nu blir det en GT snart!!
IMG_6563.jpeg

En jävulsvecka är precis slut. Men jävlar vilket slut!! Precis innan jag stängde ner så fick jag besked att vi vunnit en stor upphandling!! Var tvungen att gå ner på bryggan och kontemplera… Nu blir det en GT snart!!
IMG_6563.jpeg
Ja, sådant måste firas!! Drog själv precis (1/9) igång en 4-årig entreprenad. Tog om ett innevarande kontrakt, jäkligt skönt att slippa fundera på vad man ska göra på ett tag.

Tillbaka
Topp