• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/2 ”Har storleken verkligen ingen betydelse?..”

Jag firar in Fredagen på vad jag har insett är för mig personligen kanske bästa sätt - dubbel Camel!!!
24F36E77-03C3-4854-94C8-39113706B077.jpeg
92890B49-3526-4D4F-830F-384D6CA4D068.jpeg

7AB33A0B-E17E-4C47-822F-F63D5DEAB580.jpeg

Okej, trippel då.

Har storleken betydelse? Jag tycker nog inte det. - jag tycker man ska bara tuta och köra på det du gillar, oavsett hur stort eller litet det är. Jag är iofs en rätt tokig person som kör allt ifrån 10mm (ja du läste rätt, det är min minsta mekaniska klocka) till blygsamma 39mm som mina största klockor, så jag har ett skevt perspektiv på storlekar i allmänhet. Sen så gillar jag Camel Trophy onödigt mycket också, så jag är nästan diskvalificerad från att ha seriösa åsikter om seriösa klockor - men vad bryr jag mig om sånt strunt när man nu suktar efter mera Camel... glad Fredag på er alla! ✌️

Bilagor

• D1C91A9F-DCAA-4362-9BED-F10E186DBC43.jpeg
    D1C91A9F-DCAA-4362-9BED-F10E186DBC43.jpeg
    709.3 KB · Visningar: 1
Glad fredag Klocksnackare! Jag är ju lite motvinds, alltid ”för stor” klocka dock lite mer diskret än förra fredagen. 😅

@RicVin man är ju lite nyfiken på vad eleverna hade för åsikter om att bära klocka..?

image.jpg
För att hon hade koll på att de kom försent…:) Nä, det var mer att det stack i ögonen att det var en Rolex tror jag…

IMG_6965.jpeg

Bäste herr @RicVin. Stilfullt ur det där 36 mm som du kört leasing på någon dag ,eller månne det bli veckor? Ha nu en riktigt trevlig helg å slå klackarna i taket, dock tappa inte bort den lilla klockan för då lär du få sova i garaget ett tag på tältsäng. Hoppsan, fortisklockan har visst passerat 15:00 å det är ju Fredag här hemmavid. Ha ´re bäst//🧐

Senast ändrad:
IMG_6965.jpeg

Bäste herr @RicVin. Stilfullt ur det där 36 mm som du kör leasing på under dagen ,eller månne det bli veckor? Ha nu en riktigt trevlig helg å slå klackarna i taket, dock tappa inte klockan för då lär du få sova i garaget ett tag på tältsäng. Hoppsan, fortisklockan har visst passerat 15:00 å det är ju Fredag här hemmavid. Ha ´re bäst//🧐
Börjar bra… 2 glas bubbel kostar lika mycket som din pava… Kostar att ligga på topp. Skål!!
IMG_0434.jpeg

Tillbaka
Topp