• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/8 by Widowmaker.

Widowmaker

Guld
2-Faktor
Godmorgon, då var det min tur att starta fredagstråden denna gång.
Vill starta med att tacka @RicVin och alla som var med i årets "auktion". Bra gjort, rekord och allt.

Likt @RicVin tror jag att flera utav er har eller har haft sommarlov, även jag. Det startade sådär. Jag började med att dagen innan semestern gå omkull med cykeln och bryta handen/handleden på 2 ställen och får gå fixerad i 4-8 veckor. Bra start!
IMG_20190713_130412.jpg

Utöver detta så kom jag ju faktiskt iväg på lite semester till slut, ut på landet. Men detta fick ju abrupt avslutas då min lilla tjej fått ytterligare en tumör/knöl på halsen. Hon opererade bort en för någon månad sen, vilket gick bra. Men i skrivandets stund sitter vi i bilen och ska börja färden emot djursjukhuset. Denna äckliga sjukdom drabbar ju inte bara oss människor. 2019 snart 20 och man får ju hoppas att det snart kommer ett botemedel för att hindra detta....
IMG_20190801_121921.jpg

Men nog om det. Ska även passa på att lägga in en shoutout ifrån allas våran @Träff som var med och sköt till med pengar för denna auktion. Han hälsar alla en glad sommar ifrån landet.
IMG_20190801_185444.jpg

Och jag vill väl passa på och göra samma sak. Glad sensommar på er och hoppas alla får en fin helg.

Uppdatering kommer.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp