• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/9 ”Kan bli en hård helg!!!”

Dagens (till och börja med iallafall)

20220902_094437.jpg

Ohhh, grym!👍🤩
Vad är det för något?

Tack! En Compu Chron.

Tyvärr fungerade inte alla segment i orginalurverket, så jag har slängt i en urverk från en billig ny kinaklocka jag köpte (slaktade den för urverket).

Om det är någon som har tillgång till bondningsmaskin och kan bonda så hör av er på meddelande.

Ps, trevlig fredag och helg allaihop! 😀

Senast ändrad:
Det där låter ändå som om det kunde bli en rätt rolig helg, @RicVin . Fantastiskt med en släkt som umgås på det viset. Själv ska jag imorgon på branschmässa. Det kommer att bli en hel del klockklämmande! Kanske inte de allra mest roliga och spännande märkena, men ändå alltid kul. Man kan alltid bli överraskad. Sedan ska det bli roligt att träffa branschfolk igen.
I övrigt, glad fredag och trevlig helg KS:are
PSX_20220902_065331.jpg
Jag tar tillbaka det där om att det kanske inte de roligaste klockorna finns på den där mässan i helgen, ...Oris, Grand Seiko, Squale ... duger åt mig.
Klämma lite på en G-Shock kanske.
PSX_20220902_141911.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp