Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohhh, grym!Dagens (till och börja med iallafall)
![]()
Ohhh, grym!
Vad är det för något?
Heter han inte ”John Wick”?..Alla borde köra Jan Wic-fredag!
![]()
Äh köp fina innetofflor iställetLycka till med helgpysslet @RicVin !
Själv gav golvvärmen upp hemma så det blir till att installera en ny termostat efter jobbet. Har aldrig gjort det? Ska man tänka på något speciellt eller bara gå på känsla tro..
Trevlig helg alla klocksnackare!
![]()
Äh köp fina innetofflor istället![]()
Jag gillar hur du tänker! Det skulle dessutom bli billigare och frigöra mer pengar till klockkontot..
Osäker på om det går att sälja in hemma bara..![]()
Jag tar tillbaka det där om att det kanske inte de roligaste klockorna finns på den där mässan i helgen, ...Oris, Grand Seiko, Squale ... duger åt mig.Det där låter ändå som om det kunde bli en rätt rolig helg, @RicVin . Fantastiskt med en släkt som umgås på det viset. Själv ska jag imorgon på branschmässa. Det kommer att bli en hel del klockklämmande! Kanske inte de allra mest roliga och spännande märkena, men ändå alltid kul. Man kan alltid bli överraskad. Sedan ska det bli roligt att träffa branschfolk igen.
I övrigt, glad fredag och trevlig helg KS:are![]()
Nej nej, John Wick (aka John med veken) är en annan person. Jan heter egentligen Banan i efternamn men det vart inte så snyggt på urtavlanHeter han inte ”John Wick”?..