Förresten.. Överlevde ni förra fredagen?? Hoppas det inte var några större olyckor i alla fall.
Men nu är det en annan fredag. Lika välkommen som alltid!!
Vi ska träffa ett par vänner i helgen. Äta lite gott å dricka lite gott.
Inget konstigt med det… Men.. Nu är det så att det har börjat vinterbadas…. Alltså inte jag!! Fan heller!! Men polarn.. ”Det är sååå skönt och uppfriskande”… ”Man badar lite å så får man dricka lite rom efter”…
Fattar inte grejen… Jag har egen rom som jag kan dricka när jag vill. Jag har ett spabad med 38 fakking grader i som jag betalat ohemula summor för att hålla igång under denna jävla elkrisvinter. Varför skulle jag då gå ner till bryggan för att byta om i bitande vind och kliva ner i ett iskallt vatten?!?
Helt obegripligt!!! Lite ”upp å nervända världen” om ni frågar mig..;-)
Jag kör för säkerhets skull Planet Ocean i helgen..
Vem vet… Jag kanske måste hämta upp stollen…
Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
Men nu är det en annan fredag. Lika välkommen som alltid!!
Vi ska träffa ett par vänner i helgen. Äta lite gott å dricka lite gott.
Inget konstigt med det… Men.. Nu är det så att det har börjat vinterbadas…. Alltså inte jag!! Fan heller!! Men polarn.. ”Det är sååå skönt och uppfriskande”… ”Man badar lite å så får man dricka lite rom efter”…
Fattar inte grejen… Jag har egen rom som jag kan dricka när jag vill. Jag har ett spabad med 38 fakking grader i som jag betalat ohemula summor för att hålla igång under denna jävla elkrisvinter. Varför skulle jag då gå ner till bryggan för att byta om i bitande vind och kliva ner i ett iskallt vatten?!?
Helt obegripligt!!! Lite ”upp å nervända världen” om ni frågar mig..;-)
Jag kör för säkerhets skull Planet Ocean i helgen..
Vem vet… Jag kanske måste hämta upp stollen…
Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!