• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/1 “Vad är grejen liksom?..”

Önskar alla en fantastisk helg!
E763A877-A690-4034-BC81-7A4D00F571AC.jpeg

Haha, underbar story och jag ställer mig lika frågande som du gällande vinterbad och effekterna är nog föremål för diskussion men det är väl nån ävla hipster-grej och det sprider sig över landet, tro mig! 🥶🤷🏼‍♂️

Själv njuter jag av lite tillbakalutad funk och får in de rätta 70-talsvibbarna med denna:

E9F02C02-2765-43DD-899B-627C73D071AD.jpeg

Senast ändrad:
Bor vid Vättern och inte långt ifrån mitt hem finns en badbrygga som används flitigt av vinterbadare. Verkar vara mest medelålders kvinnor som badar, vad man kan se när man passerar. Skulle vilja testa men har lite hjärtarytmi av och till och törs inte utsätta pumpen för en så’n chock
761E8677-DBA3-4EFE-99E1-24325ED82D61.jpeg
Hursomhelst, en alldeles utmärkt fredag och tillika helg önskar jag alla Klocksnackare

IMG_6779.jpeg

Herr @RicVin . Har du fått en "kallsup " ännu ? Du kanske får en senare i kväll eller två. Här är klockan över 15:00 så självklart, som vanlig, Lite bubbel skadar inte. Ha ,re bra å riktigt trevlig kväll //🧐

Senast ändrad:
IMG_6779.jpeg

Herr @RicVin . Har du fått en "kallsup " ännu ? Du kanske får en senare i kväll eller två. Här är klockan över 15:00 så självklart, som vanlig, Lite bubbel skadar inte. Ha ,re bra å riktigt trevlig kväll //🧐
Ingen kallsup idag. Det är imorrn det ska ”badas”..
Skål på sig!! Har redan tryckt i mig tilltugget..
8F44C4F8-4762-46D8-8CDE-22BB1CFCC0AD.jpeg

Tillbaka
Topp