• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/10 ”Jahaja… Nu är det klippt!!”

Trevlig helg alla och hoppas ni får en riktigt bra fredag😊
IMG_9134.jpeg

IMG_2151.jpeg

Bäste herr @RicVin . Klockan passerat det magiska 15:00 å det är Fredag. Bubblorna må ju smakas. För din del blir inte lätt denna helg förstår jag. Leva på vatten å bröd på den Långa Holmen ! Men försök muta någon vakt så blir det säkert starkare saker som du kan avnjuta i kväll. Ha ´re bäst och en trevlig fototur i kungliga hufvudstaden nu i helgen.//🧐

Rivstartar med några möten före 11 och sedan begravning innan jag parkerar i soffan
IMG_2110.jpeg

Vad jobbigt det blev för en sekund. Precis när jag satte ut foten för att ta mig till begravningen kom ups med min nya klocka. Under några sekunder kändes det rimligt att komma försent till begravningen för att pilla lite med klockan men kom snabbt på andra tankar.

Nu sitter den på armen i alla fall.
IMG_2111.jpeg

Tillbaka
Topp