• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/11 “Gris eller lyx? What’s your choice?...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har ju varit en jävligt mörk och tung höst..Eller hur?!?
Ikväll blir det till att ljusa upp tillvaron med burgare,bärs och virre!! Vad tycker vi om burgare här? Är det snofsiga lyxburgare med tryffel och karamelliserad lök eller en riktig grisburgare med köpedressing och syntetost?...
Jag gillar båda! Men ikväll blir det riktiga grisvarianter!! Eventuellt blir det ngn tomatskiva,i alla fall på frugans men jag vete faan...

162F79CC-9A5E-4835-82DC-5408AAF66B5F.jpeg

Tillbehören kanske det är halvtaskig kvalitet på just idag men aldrig någonsin på köttet!! Där sparar man inte in!! Basta!
Ha en härlig fredag och ta hand om er och andra!! Keep the distance!!

BTW... Min bästa burgare någonsin åt jag på ”Garage” i Höganäs för några somrar sedan.
D2EA5F4F-DD28-4EAE-9AB8-19471DB2D4CF.jpeg

Bröd,kött, ost och lite lök... SAAAATAN vad god den var!!! Har ätit där senare också men som brukligt så har inte samma halleluja moment infallit sig..:-(

godmorgon mina vänner!! Jag tycker hela 2020 har präglats av en skymning och en stank av död! Men vi får vara tacksamma för att vi lever och kan fortsätta producera för kamrat Löven!!
68ADB9B5-1484-4EDA-9AB4-C138C8BFE019.jpeg

passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och dr @Denke vänner, troll och sökmotorer en trevlig helg.

Ps Smurfen skiter vi i han han har säkert fått Covid ändå Ds

Senast ändrad:
Har ju varit en jävligt mörk och tung höst..Eller hur?!?
Ikväll blir det till att ljusa upp tillvaron med burgare,bärs och virre!! Vad tycker vi om burgare här? Är det snofsiga lyxburgare med tryffel och karamelliserad lök eller en riktig grisburgare med köpedressing och syntetost?...
Jag gillar båda! Men ikväll blir det riktiga grisvarianter!! Eventuellt blir det ngn tomatskiva,i alla fall på frugans men jag vete faan...

162F79CC-9A5E-4835-82DC-5408AAF66B5F.jpeg

Tillbehören kanske det är halvtaskig kvalitet på just idag men aldrig någonsin på köttet!! Där sparar man inte in!! Basta!
Ha en härlig fredag och ta hand om er och andra!! Keep the distance!!

BTW... Min bästa burgare någonsin åt jag på ”Garage” i Höganäs för några somrar sedan.
D2EA5F4F-DD28-4EAE-9AB8-19471DB2D4CF.jpeg

Bröd,kött, ost och lite lök... SAAAATAN vad god den var!!! Har ätit där senare också men som brukligt så har inte samma halleluja moment infallit sig..:-(
Kan börja med att hålla med gällande hösten och hela 2020 för den delen, inte roligt alls!

Burgare är grymt, både grisiga och finburgare då! 🤗

795C37A7-8ADA-4E75-BB2D-FD3DD923035F.jpeg

Godmorgon! Som vanligt uppe med tuppen och det kommer mera och inte att äta hamburgare i kväll !/🦊
IMG_1503.jpeg

Ja då var det fredag och bland annat Pontus har namnsdag. Namnet Pontus infördes den 20 november 1797och ersatte namnet Pontianus. Nog om namnsdagar. Nu gäller det verkligen att sköta oss. Ni vet ju vad vår statsminister har sagt tidigare i veckan. Ta nu helg och sköt om Era nära och kära samt glöm inte bort att vila ! Ha, re bäst//🦊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp