• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/11 “Gris eller lyx? What’s your choice?...”

Älskar burgare och det skulle lätt kunna vara min sista måltid 🍔
Köper mina burgare hos en lokal gård som producerar nöt.

Nu va det gott med en promenad i skogen efter legat sjuk sen i Söndags.
4BCCF7BA-2A7F-45CA-81D3-51E0E4936312.jpeg

83D15CFA-0EDD-4977-8B3A-5F5106F94C65.jpeg
Överdoserar klockor idag. Det blir Digital p-day idag kl 15. Paneristicommunityn runt om i hela världen ska träffas på zoom. Ursprungstanken var New York men men...

sen blir det tyvärr tacos men ska smyga in en burgare i helgen också. Högrevsfärs brukar jag åtminstone sikta på

Trevlig helg!!

83D15CFA-0EDD-4977-8B3A-5F5106F94C65.jpeg
Överdoserar klockor idag. Det blir Digital p-day idag kl 15. Paneristicommunityn runt om i hela världen ska träffas på zoom. Ursprungstanken var New York men men...

sen blir det tyvärr tacos men ska smyga in en burgare i helgen också. Högrevsfärs brukar jag åtminstone sikta på

Trevlig helg!!
Skicka inbjudan. Har abstinens. Inga fler teams/webexmöten inbokade idag!!!

Burgare är ofta rätt, men får erkänna att alla uppdykande ”finburgerhak” efter 2016-2017 typ Bastard Burgers gjort att man ledsnat en smula.
Som en motvikt till kapitalistiska burgare, bär vi Ryssfredagen till ära en lätt moddad Vostok Amphibian 090.
God helg klockomaner!
33BC1633-5214-4AEB-A936-BF9D5E26FC42.jpeg

Tillbaka
Topp