Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ooooh, den där Yacht Cluben såg skarp ut duTrevlig helg klocksnackare!
![]()
Kul!Överdoserar klockor idag. Det blir Digital p-day idag kl 15. Paneristicommunityn runt om i hela världen ska träffas på zoom. Ursprungstanken var New York men men...
Mycket trevligt, är det kvarts eller automatiskt?Trevlig helg KS
![]()
Skicka inbjudan. Har abstinens. Inga fler teams/webexmöten inbokade idag!!!Överdoserar klockor idag. Det blir Digital p-day idag kl 15. Paneristicommunityn runt om i hela världen ska träffas på zoom. Ursprungstanken var New York men men...![]()
sen blir det tyvärr tacos men ska smyga in en burgare i helgen också. Högrevsfärs brukar jag åtminstone sikta på
Trevlig helg!!
Den är ju så jäkla cool!
Nästa sväng förbi Höganäs skulle jag dock rekommendera holy smoke. Garaget var bra, men Holy Smoke var en orgie i kött.Jag ätit allt på menyn där även burgaren... Nu i sommar kom jag inte hela menyn runt. Jävla Covid!!!
Japp, den var i princip oanvänd när jag köpte denOoooh, den där Yacht Cluben såg skarp ut du![]()