Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort fett grattis bro!Solen tittar fram idag, det var ju skönt efter flera dagars dåligt väder med massor av regn!
![]()
Måste få dela med mig av detta! Igår...vid femtiden så blev jag uppringd av min chef, där han berättade att jag fått fast tjänst på heltid från och med 1 september, dom hade haft möte igår och kommit fram att dom ville värva mig. Så idag så känns det rätt så bra kan jag säga att åka till jobbet!
Vissa av er kanske kommer ihåg att jag var en av fem som startade fredagstråden då fader @RicVin valde att ta semester från fredagstråden. Det är lite av en tradition numera, då han auktionerar ut fredagstråden, och alla pengar som kommer in går oavkortat till BCF. Det är ju skit bra, alla blir nöjda och glada men framför allt så drar vi in pengar till något gott. I den fredagstråden tog jag upp att min chef snackade om att anställa mig på fast tjänst. Men han gjorde det sent en fredags då vi var på personalfest, detta var väl 22:00 - 22:30 cirka, så man viste inte hur mycket man skulle ta detta på allvar som sagt, men det visade sig att det var det!
![]()
![]()