Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, men du vet att det finns olika tidszonerHar du ställt fram klockan en timme med flit för att det ska bli helg snabbare?![]()
Haha om jag ska vara helt ärlig så tänkte jag inte ens den tankenNä, men du vet att det finns olika tidszonerBor i Finland...
Känner ingen mig väl och lika gammal e jag, gubbe e väl å ta i men på god väg jaVem orkar med rajraj nu för tiden? Själv uppskattar jag en öl på terrassen på sommaren eller nerbäddad under en filt i läsfåtöljen på vintern. Är man gubbe vid 36..?
Aja, ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
![]()
Skönt att man inte är ensam!Känner ingen mig väl och lika gammal e jag, gubbe e väl å ta i men på god väg ja![]()
Gubbe är man vid 35 och uppåt eller major/örlogskapten och uppåt. Det som inträffar tidigast styr. Sker det samma år blir du följaktligen en dubbel-gubbeVem orkar med rajraj nu för tiden? Själv uppskattar jag en öl på terrassen på sommaren eller nerbäddad under en filt i läsfåtöljen på vintern. Är man gubbe vid 36..?
Aja, ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
![]()
Haha, då så! Skönt att man klarar sig undan som enkelgubbe!Gubbe är man vid 35 och uppåt eller major/örlogskapten och uppåt. Det som inträffar tidigast styr. Sker det samma år blir du följaktligen en dubbel-gubbe![]()
Bra bild!Japp! Eller snarare ikväll!! Det är ju fredag så man börjar bli lite törstig... Men det blir inte Panerairaj. Det var det ju ett gäng som hade igår. Panerairaj alltså.
Nä, här blir det PO Chrono idag. Den matchar både bira och kräftor...
![]()
Funderar på om jag ska introducera sönerna i en gammal tradition när de kommer ikväll.
När jag var i deras ålder så brukade vi stampa sönder korkarna på spritflaskorna när det vankades kräftskiva. Det blev som ”ingen återvändo” på det sättet. Detta var ju en jävla massa år innan ”vaskning” uppfanns så allt skulle drickas upp.
Tyvärr så lär jag nog lida mer än sönerna imorrn i så fall... I deras ålder kunde man ju köra ett träningspass eller jogga nån timme på morgonen efter ett redigt partaj. Numera orkar jag fan inte titta på TV en timme i sträck dagen efter...
Nä! Korkarna får vara intakta ikväll.
Ha en härlig helg mina vänner!!
Jag känner en bra gråhandlareSitter och funderar på om man ska ge sig själv en ny Iphåne.
Är väl hopplöst att hitta en idag gissar jag.
![]()